xamuh8100 Geplaatst: 14 september 2008 Geplaatst: 14 september 2008 Op de wepshop kan ik geen standaard pakket kiezen bij een losse kaart , alleen -geen abonnement NL1,2en3,en BVN €79,- -basis abbo a €9,50 per maand Heeft iemand dit ook? Ik wil een losse kaart met settopbox pakket ! Wel alle met eenmalige registratie van € 30,- ook alleen NL123. Dure zaak.
Johan45 Geplaatst: 14 september 2008 Geplaatst: 14 september 2008 Technische problemen op de webshop denk ik. De webshop ligt er nu helemaal uit. Om te voorkomen dat je straks met een te dure kaart en een verkeert abonnement opgezadelt zit kan je morgen beter even langs een dealer gaan om (meestal goedkoper) een kaart te kopen. Een goeie dealer regeld ook de administratieve rompslomp voor je .. Citaat: PAGINA NIET GEVONDEN De door u opgevraagde pagina of ingevoerde url is niet geldig of bestaat niet meer. Controleer a.u.b. of u de juiste url correct hebt ingevoerd. Ga terug naar de homepage of probeer de pagina te vinden middels de sitemap. Hieronder vindt u een overzicht met een aantal van de meest bezochte pagina's: • Zenderpakketten voor digitale televisie via de satelliet • Meer informatie over HDTV via CanalDigitaal • Alles voor uw smartcard • Klantenservice • Alles over de DUO LNB Onze excuses voor het ongemak. Vult u rustig aan !!!
xamuh8100 Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Geplaatst: 14 september 2008 bedankt voor je reaktie, wel sterk dat CD WEER niet iets in orde heeft! Stelletje amateurs , maar ze vragen wel de hoofdprijs !
digitaal kijker Geplaatst: 14 september 2008 Geplaatst: 14 september 2008 dat is iets wat elke site kan meemaken,een server kan eens uitvallen omdat elektriciteit in een serverruimte uitgevallen is ofzo. daar kan Canaal Digitaal niet veel aan doen,dat is iets wat iedereen kan meemaken. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen