Gast Jani 1 Geplaatst: 14 september 2008 Geplaatst: 14 september 2008 Waar kan ik mijn Outlook (Office 2003) adresboek vinden. Oude HD kapot maar nog wel leesbaar.Wil het adresboek graag overzetten naar de nieuwe HD. Windows XP Prof.
Sjattuh Geplaatst: 14 september 2008 Geplaatst: 14 september 2008 probeer deze eens C:\Documents and Settings\YourNameHere\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook Misschien naar een alt installatie om zo alleen adres boek er weer uit te exporteren? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Jani 1 Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Dank. Ga vanavond eens zoeken. Wat is een alt installatie?
winwiz Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Origineel bericht van: Jani 1 Dank. Ga vanavond eens zoeken. Wat is een alt installatie? alternatieve installatie ? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Tonskidutch Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 als je de oude pc nog werkende hebt kun je ook dit doen: zie afbeelding exporteren naar bestand pst alle submappen en hoppa heb je de hele inhoud van outlook als ****.pst of schijf of usb cheers The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Gast Jani 1 Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Oude HD start niet meer op. Na plaatsing nieuwe HD heb ik de oude HD even als "slave" in de PC gedaan en via verkenner kon ik de meeste bestanden nog kopiëren. Ging wel supertraag. Kreeg Outlook op de oude schijf wel aan de praat. Outlook pakte de bestanden op de nieuwe C-schijf in plaats van de oude Cschijf. PC is een Compaq EVO 510 met nieuwe maxtor 160 GB HD.
Gast Invertist Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Als de oude schijf benaderbaar is, kan je het bestand "Persoonlijke mappen.pst" kopiëren. Daarin zitten alle gegevens van Outlook (berichten, agenda, contactpersonen......Alles. Op en andere PC kan je dat bestand importeren. Dat is dus ook het bestand waarvan ik dagelijks een back-up maak. Waar het precies staat weet ik niet (in ieder geval in settings/username/....), want ik gebruik een alternatieve, en daardoor makkelijk vindbare locatie.
Sjattuh Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 HOE! Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
alejandro Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 Origineel bericht van: Sjattuh HOE! RA? Vastberaden, geen arrogantie!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen