vincent1971 Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 Origineel bericht van: klein geert straks mag je ook geen schotel meer hebben staan .... nee die moet straks zitten aan een tafel Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 17 september 2008 Delen Geplaatst: 17 september 2008 Dan komen er ook schotelcontroleurs Je kan zeggen wat je wil maar t is wel allemaal werkgelegenheid . "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JosFop4Sat Geplaatst: 17 september 2008 Delen Geplaatst: 17 september 2008 Origineel bericht van: klein geert straks mag je ook geen schotel meer hebben staan .... Een kouwe schotel? Een teiltje is ook goed als je bezopen bent. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen