Tonskidutch Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Hoi mannen, Tja wel een rare vraag maar satelliet gerelateerd. Onder de pootjes van mijn twee fauteuils heb ik van die zelfklevende teflon plakkers. Die beschermen de Parket tegen krassen. door veel satelliet tv kijken weken die dingen altijd los en heb ik plaksel op de parket. ik heb meerdere merken geprobeerd, ook vilt, het lijkt dat die zelfklevende lijmsoort bij allen dezelfde is. wie heeft er een goede tip. foto, je ziet het plakkertje alweer eronderuit komen. cheers Vienna Ultravox
Gast ozzo Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Gewoon wat duurdere anti-slip-viltjes kopen met een verzonken schroef. Die dingen blijven zitten.
Tonskidutch Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Geplaatst: 15 september 2008 aha, na weer wat intensiever speurwerk.. zijn er ook nylon voetjes te krijgen (foot glides) effe kijken of die ook ergens in een meubelwinkel te krijgen zijn. volgens mij is het dan opgelost en kan ik weer tv kijken zonder de parket te beschadigen... cheers Vienna Ultravox
Fiene56 Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Der zijn ook viltdoppen al naar gelang hoe de meubels zijn gebouwd. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Tonskidutch Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Geplaatst: 15 september 2008 dank je fiene56, uiteindelijk heb ik er zelf gevonden bij de importeur van de lounge chair zelf. die zijn exact op maat en enkel voor die voet als accessoire te koop. nu wachten op levering cheers Vienna Ultravox
metoo Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 lijm de poten aan de parketvloer vast, schuift de stoel niet meer krijg je ook gen krassen meer ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Satdorus Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Stukje oude vloerbedekking er onder lijmen met bison kit of bison tix.
patyv Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 heel stil blijven zitten. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
Bigfoot Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Ik knip ook altijd stukjes van een tapijttegel, en lijn die vast met superlijm ofzo, dit is het allerstevigste!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen