H2Deetoo Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Gezocht: Mensen met een Ziggo/Casema kaart, dvb-c box (evt. dvb-s). PM mij even, ik heb misschien iets interessants te bespreken. Groetjes H2Deetoo,
Rigolo Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 als het zo interesant is .. waarom dan niet gewoon open en bloot in het forum?
JeWeetWelWie Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Ziggo/Casema en DVB-S ? Hier klopt iets niet!
H2Deetoo Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Geplaatst: 15 september 2008 Ik bedoel, mensen met een Ziggo/Casema/Multikabel kaartje in een dvb-c box, maar daarnaast ook (evt. als twintuner) een dvb-s box etc. Bedankt voor de PM's tot dusver. Groetjes H2Deetoo,
Rigolo Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 en kan dat bijzondere nieuws echt niet hier met ons delen? moet het allemaal weer "onder tafel"??
DRG Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 klinkt een beetje als een cardshare dienst vragen of aanbieden Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen