RobbieT Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 Die bij mij heeft tijden op 56mW gestaan en dat liep eigenlijk altijd stabiel. Laatste keer dat ik keek was de uptime meer dan 100 dagen. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Gast M&R Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 Ik heb hem momenteel op 80 mw staan,inderdaad misschien kan ik nog wel iets zakken. Wel vreemd dat ik momenteel 3 draadloze signalen heb,vanaf de 2 routers,waarschijnlijk vanaf 1 router,als ik de boel beveilig blijven er nod 2 draadloze signalen onbeveiligd. We prutsen komende tijd nog even verder,het werkt in elk geval.
Gast M&R Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Loopt geheel naar wens nu,in alle 2 de panden vaste en draadloze verbindingen en geheel beveiligt. Voor alle meedenkers veel dank,dit is precies wat ik al een langere tijd wilde. Ondanks dat het naar wens is hou ik me aanbevolen voor een backup om eea te vergelijken.
Gast M&R Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Het loopt nog steeds prima,echter sinds 2 dagen soms een onderbreking in het signaal vanaf de eerste router.
Ome Merde Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 probeer er achter te komen of er storing is vanaf een ander wifi netwerk (survey-scan vanuit je router of met netstumbler vanaf een PC). probeer vervolgens een ander wifi-kanaal, 6 of 11 ofzo ... merDe deze ruimte is te huur
Gast M&R Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 ik heb de sidd broad costing uitgezet,als hij nog flipt ga ik het mac filter instellen. S,avonds gaan blijkbaar veel routers in de buurt aan die mijn signaal even onderbreken.
theparasol Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 De BG-band is verpest, dit krijg je nooit betrouwbaar tenzij je goede afspraken met de buurtnetwerken kunt maken qua kanaal verdeling. Probeer anders kanaal 13 eens uit, het mag wel niet hierzo maar wie boeit dat!
WPW Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Of het vermogen omhoog gooien gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Sigma Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 ja zoals ik al eerder gemeld heb betrouwbaar spul gebruiken maar ja daar zit een prijs kaartje aan Waarom de 802.11a (54 Mpbs, 5 GHz) band? De 2,4 GHz band raakt inmiddels behoorlijk overbevolkt. Maar naast het feit dat andere access points kunnen storen, heeft u ook last van DECT-telefoons, magnetrons, babyfoons en andere apparatuur. Behoorlijk vervelend als u een stabiele (bedrijfs)verbinding wenst. Daarom raden wij u aan om de 5 GHz band te gebruiken voor uw point-to-point verbinding. Naast het feit dat deze band veel stabieler en storingsvrij is, mag u ook nog eens een vermogen tot 1000mW (1 Watt) gebruiken. Op de 2,4 GHz band is dit maximaal 100mW. Net als de 802.11g (2,4 GHz) band, haalt u op de 802.11a (5 GHz) band snelheden tot 54 Mbps. • 1000mW (1 Watt) zendvermogen • Storingsvrij • Veilig • -73 dBm @ 54 Mbps Prijs nu 749Euro Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
theparasol Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Origineel bericht van: WPW Of het vermogen omhoog gooien Dat helpt je geen fluit. Als een AP een signaal waarneemt van een ander AP dan zend het niet uit en luistert hij alleen maar. Het kan zelfs tegen je keren, te veel vermogen gaat ten koste van de signaalkwaliteit en zorgt voor meer hertransmissies van verkeerd ontvangen pakketjes -> De brug stort totaal in elkaar! Die 2.4 Ghz band zit te veel spul in te babbelen tegenwoordig. Als het AP's zijn dan gaat het nog wel maar alarmsensoren, babyfoons en audio/video doorstraalsetjes die kletsen aan een toer door en verstoren de dataoverdracht op meerdere kanalen tegelijk -> Oplopende pingtijden/timeouts Los daarvan wat vandaag nog prima werkte in de BG band kan morgen totaal niet meer performen. Ik ken geen zichzelf serieus nemend "bedrijf" wat daar geld in gaat investeren.
Gast M&R Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Origineel bericht van: theparasol De BG-band is verpest, dit krijg je nooit betrouwbaar tenzij je goede afspraken met de buurtnetwerken kunt maken qua kanaal verdeling. Probeer anders kanaal 13 eens uit, het mag wel niet hierzo maar wie boeit dat! Ik had hem op kanaal 14,echter dat gaf problemen met de laptop. Zou het vermogen opschroeven helpen?
Gast pietsat Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Ik heb hem op kanaal 11 . >95 millivolt afstand 100 meter naar de tweede woning en geen problemen
WPW Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Als je geen hitte probleem hebt kan je het opschroeven, kijk eens naar richtantenne's of de windsurfer. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast M&R Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 a zoals ik al eerder gemeld heb betrouwbaar spul gebruiken maar ja daar zit een prijs kaartje aan . Oorzaak gevonden,ik zat met de laptop draadloos op de verkeerde router,dit gaf ap storingen. Werkt weer feilloos hier.
peterksr Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 hallo, ik volg deze discussie met grote intresse en vraag mij af of dit ook kan met twee draadloze asus routers type WL 500G premium. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen