Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als je de dd-wrt firmware erin zet wel, standaard ondersteunen ze volgens mij geen WDS en mocht dat wel kunnen, dan is je limiet 28mW t.o.v (max.) 251mW met dd-wrt firmware. met dit vermogen rook je je router wel naar de eeuwige jachtvelden btw. i.i.g zonder koeling.

tot 125mW kan je straffeloos gebruiken zonder dat ze kapot gaan.

merDe

deze ruimte is te huur

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

bedank voor jullie reaktie graag zou nog willen weten of er ook een nederlands forum (buiten sat4all) is welke wat meer info geeft betreffende de stappen die ik moet doen.

ik ben wel handig (al zeg ik het zelf) :D maar meer op dreambox en algemene computer zaken.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:
Origineel bericht van: peterksr
bedank voor jullie reaktie graag zou nog willen weten of er ook een nederlands forum (buiten sat4all) is welke wat meer info geeft betreffende de stappen die ik moet doen.
ik ben wel handig (al zeg ik het zelf) :D maar meer op dreambox en algemene computer zaken.

gr peter

Kijk of je geschikte routers heb en gewoon doen,spelenderwijs kom je er wel uit de software is nederlands.
desnoods ga je steeds back/ups maken voor je iets veranderd.

Geplaatst:

Ik heb hier nog 1 probleem,als ik aan het internetten ben met een draadloze verbinding(laptop)dan wil de verbinding wel eens wegvallen(ook de vaste aansluitingen).

De router dipt dan even.

Zou het mac filteren een optie zijn?

Geplaatst:

Mac filter brengt je niets, immers als je de laptop uitsluit dan kun je niet meer internetten en dat is zeker niet de bedoeling.

Die laptop ontdoen van spyware helpt wellicht wel.

Of een router met grotere nat-table wil ook wel eens helpen.

Bit-Torrent staat bekend om dat het routers dicht kan gooien.

Geplaatst:

Ik ga er van de week een router bijhangen.

Verdere update ik heb nog wat dingen ingesteld,130 mw draaien,tot nu toe geen enkele storing gehad.

Was eigenlijk zover om een profiset aan te schaffen,maar ik kijk het nog even aan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen