Ome Merde Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 als je de dd-wrt firmware erin zet wel, standaard ondersteunen ze volgens mij geen WDS en mocht dat wel kunnen, dan is je limiet 28mW t.o.v (max.) 251mW met dd-wrt firmware. met dit vermogen rook je je router wel naar de eeuwige jachtvelden btw. i.i.g zonder koeling. tot 125mW kan je straffeloos gebruiken zonder dat ze kapot gaan. merDe deze ruimte is te huur
theparasol Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Je kunt op dit type ook community brew firmware gebruiken. De luchtbrug gaat dan ook zeker lukken! Lees hier maar verder: DD-WRT pages De betrouwbaarheid zal sterk afhangen van de lokale drukte in de BG band. Suc6!
peterksr Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 bedank voor jullie reaktie graag zou nog willen weten of er ook een nederlands forum (buiten sat4all) is welke wat meer info geeft betreffende de stappen die ik moet doen. ik ben wel handig (al zeg ik het zelf) maar meer op dreambox en algemene computer zaken. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast M&R Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Origineel bericht van: peterksr bedank voor jullie reaktie graag zou nog willen weten of er ook een nederlands forum (buiten sat4all) is welke wat meer info geeft betreffende de stappen die ik moet doen. ik ben wel handig (al zeg ik het zelf) maar meer op dreambox en algemene computer zaken. gr peter Kijk of je geschikte routers heb en gewoon doen,spelenderwijs kom je er wel uit de software is nederlands. desnoods ga je steeds back/ups maken voor je iets veranderd.
Gast M&R Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Ik heb hier nog 1 probleem,als ik aan het internetten ben met een draadloze verbinding(laptop)dan wil de verbinding wel eens wegvallen(ook de vaste aansluitingen). De router dipt dan even. Zou het mac filteren een optie zijn?
theparasol Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Mac filter brengt je niets, immers als je de laptop uitsluit dan kun je niet meer internetten en dat is zeker niet de bedoeling. Die laptop ontdoen van spyware helpt wellicht wel. Of een router met grotere nat-table wil ook wel eens helpen. Bit-Torrent staat bekend om dat het routers dicht kan gooien.
Gast M&R Geplaatst: 4 januari 2009 Geplaatst: 4 januari 2009 Ik ga er van de week een router bijhangen. Verdere update ik heb nog wat dingen ingesteld,130 mw draaien,tot nu toe geen enkele storing gehad. Was eigenlijk zover om een profiset aan te schaffen,maar ik kijk het nog even aan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen