boarder Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 TV-Vlaanderen maakte onlangs reclame voor een hd-ontvanger van philips met PVR. Ik kan er niets meer van vinden; ook bij Canal Digital is niets te vinden van een HD-PVR. Zijn die toestellen dan echt zo slecht of wiet iemand het fijne van de zaak. Ik had zo'n een ding willen kopen, maar wordt hoe langer hoe meer argwanend......
Tuneboy Geplaatst: 15 september 2008 Geplaatst: 15 september 2008 Heb er ook op zitten wachten en heb vorige week gebeld naar TVV en die zeiden mij dat er nog teveel problemen me waren en dat het zeker de moment niet was op deze op de markt te gooien. een exacte datum kon hij mij niet geven maar hij zij toch dat het niet voor direct was. Greetz
Gast peken Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Er zijn andere hd-ontvangers op met pvr op de markt die het goed doen. grtz
boarder Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2008 Geef eens merken en modellen...... Voorlopig heb ik alleen weet van de Homecast 8100..... Ik heb het gevoel dat de werking van deze toestellen nog niet volledig optimaal is. TVV stelt de lancering van de HD- PVR voortdurend uit en voor de Homecast stellen ze dat dit niet door hun op de markt wordt gebracht....
Gast mouse1277 Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Origineel bericht van: boarder Geef eens merken en modellen...... Voorlopig heb ik alleen weet van de Homecast 8100..... Onder welke rots ben jij vandaag gekropen ? Als je via de zoekfunctie even zoekt op hdtv en pvr vind je 10-tallen discussies over meerdere modellen.
Gast aart44 Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Origineel bericht van: boarder Geef eens merken en modellen...... Voorlopig heb ik alleen weet van de Homecast 8100..... Het is niet te hopen dat je zoekt naar goedgekeurde door TVV, maar als je wilt zoeken heb ik hier wel een lijstje. Dat is er zo ongeveer op de markt als je zoiets wilt kijk naar de specs en heb je iets gevonden probeer dan info te vinden via Google of zo.
Apple740 Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Origineel bericht van: peken Er zijn andere hd-ontvangers op met pvr op de markt die het goed doen. grtz Ik zie wel één groot voordeel van de Philips: dit zal hoogstwaarschijnlijk de eerste en voorlopig ook enige HD-DVR zijn die een meerdaagse EPG op de HD kanalen van CDS zal krijgen. CDS gebruikt voor de HDTV kanalen exclusief Nagraguide, en vooralsnog zal dit voor wat betreft Nederland enkel ondersteund worden door Philips. Het is wat dat betreft duidelijk waar CDS naar toe wil: wil je een HD-DVR met volledige (EPG) functionaliteit, dan kom je uit op Philips waar CDS een samenwerkingsverband mee heeft.
boarder Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2008 Ik denk dat ik voorlopig nog even afwacht tot Philips / TVV hun PVR uitbrengen. De prijs die TVV is een voordeliger dan de andere receivers en daarbij ondersteund TVV de software en epg
aukemuis Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik verwacht de HD PVR van Philips toch wel zeer binnenkort. Eerst met 160 Gb en daarna met 320 Gb. Voorlopig vind ik het geen geweldig apparaat. Krijg er onder andere geen EPG uit. Zelfde witte aftandse bediening er bij als bij de 7121. Maar ja wordt wel de enige goedgekeurde HD PVR van Canal Digitaal.
FeReNGi Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Origineel bericht van: peken Er zijn andere hd-ontvangers op met pvr op de markt die het goed doen. grtz Klopt zoals de Dreambox 8000 HD PVR ! Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
boarder Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Geplaatst: 12 november 2008 Deze dreambox moet wel ongeveer het dubbele kosten van de Philips PVR. En dan is het de vraag of hij nog interessant is voor de vrouw van de hobbyist!!!!Zij moet dit ding ook kunnen bedienen.
FeReNGi Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Origineel bericht van: boarder Deze dreambox moet wel ongeveer het dubbele kosten van de Philips PVR. En dan is het de vraag of hij nog interessant is voor de vrouw van de hobbyist!!!!Zij moet dit ding ook kunnen bedienen. Mijn kleine kinderen kunnen hem bediennen ! En ondertussen kan ik via de PC nog naar een andere zender kijken die niet op dezelfde transponder zit. Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
bavo27 Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Origineel bericht van: boarder TV-Vlaanderen maakte onlangs reclame voor een hd-ontvanger van philips met PVR. Ik kan er niets meer van vinden; ook bij Canal Digital is niets te vinden van een HD-PVR. Nadat de lancering van de Philips HD 8121 PVR eerder werd uitgesteld, is het toestel nu beschikbaar, volledig geoptimaliseerd. De ontvanger beschikt over een harde schijf van 160 GB en werd meteen ook uitgerust met de nieuwe meerdaagse EPG en met teletekst via de ontvanger (via HDMI). De Philips HD 8121 PVR is de eerste gecertificeerde satelliet-ontvanger waarmee men ook opnames in HD kan verrichten. In februari volgt ook een model met een harddisk van 320 GB De Philips HD 8121 PVR is beschikbaar vanaf week 48 en kan los worden verkocht aan een richtprijs van 399 euro, of in een set van 529 euro (incl. BTW, Bebat en Recupel). "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen