Gast gerardo Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 Is het mogelijk een monoblock voor een kleinere schotel te gebruiken dan 80cm? Ik heb nog een kleine schotel(54cm) en een monoblock over en deze wilde ik graag gebruiken bij de camping, vandaar.
Tonskidutch Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 ik woonde schuin boven twee supernichten in amsterdam en die hadden prima ontvangst met hun 46cm wokje en monoblock (19,2<>13) cheers Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Gast gerardo Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 Moet ik alleen nog 2 nichten zien te vinden
Tonskidutch Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 ja ach ik bedoelde er niets negatiefs mee maar ze vertelden zelf dat ze dat waren... met beeld. Overigens nu herinner ik me dat het een triax wokje was. cheers Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Gast vdsj Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 ik gebruik ook soms een 55cm schoteltje met een monoblok. Ik mag Astra wel niet op maximum uitrichten maar iets minder zoniet heb ik geen beeld op Hotbird. Het gevolg hiervan is dat er niet veel regenreserve overblijft, maar anders goede ontvangst.
Gast peken Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 ja zelfde met de duo lnb, krijg je ook op een 80 cm schotel goed. grtz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen