Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Sky Comedy HD, Sky Action HD, Sky Scifi/Horror HD en Sky Drama HD zijn van start gegaan op

Astra 2A (28.2E) - 12168.00 V DVB-S2 (QPSK) - 29500 3/4 - NID:2 - TID:2028

Op dit moment FTA.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Bedankt voor de update :-) Dikke pluim voor Sky betreffende de bijna constante uitbreiding van hun HD aanbod. Wel jammer dat de bitrate een beetje onder de kwantiteit gaat leiden. Ik zie gemiddeld 10mbit/s per kanaal, op zich best netjes nu maar hopen dat ze niet verder gaan zakken.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

• Moderator
Geplaatst:

Het zijn op dit moment de enige 4 programma's op deze transponder.

Ik vrees alleen, dat ze binnenkort gecodeerd worden.

Maar op dit moment is het genieten, in dolby digitaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Sky had aangekondigd om een 7-tal extra HD kanalen te lanceren in oktober 2008.

De pret zal dus niet zo lang meer duren.

Kathrein UFS910, 1.06+ftp+BA, Triax88, Astra1-2-3 & HB, HD 750GB Lacie quadra

Geplaatst:

ga ze direct eens inladen zodat ik er ook kan van genieten met m'n kaartje als ze niet meer FTA zijn :P

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Sky Movies Action/Thriller HD

Sky Movies Modern Greats HD

Sky Movies Drama HD

starten officieel op woensdag 8 October

Sky Movies Action/Thriller HD

Sky Movies Modern Greats HD

Sky Movies Drama HD

starten officieel op woensdag 15 October

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

en is er daar al beeld op,want heb eens gescand en vindt niks terug van nieuwe zenders ook niet op die cijfercombinaties,

kreeg zelf geen ontvangst daarop.

de bestaande HD zenders heb ik wel en werken ok.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Konig FTA20

Geplaatst:

kan het zelf niet testen, want heb geen HD ontvanger, maar volgens de thread-starter is er toch beeld op die frekwentie.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

• Moderator
Geplaatst:

Wanneer je niets ontvangt op Astra 2 op deze transponder, heb je waarschijnlijk vergeten DVB-S2 te selecteren.

12168.00 V DVB-S2 (QPSK) - 29500 3/4

Als het goed is, krijg je dan de volgende programma's te zien in je lijst: 3815, 3816, 3817, 3819

In mijn ontvanger stond deze transponder al ingegeven, maar met andere waarden en geen DVB-S2, ik moest de transponder opnieuw ingeven met de nieuwe waarden.

Geplaatst:

ik heb dit gedaan en krijg dan de transponder en de opgegeven nummers,maar de ontvangst blijft op 0Db SNR,

zelf niet na zappen veranderd er niks.

Konig FTA20

Geplaatst:

bij mij is het inmiddels nu zwart geworden (nds gecodeeerd)

als er nog een piloot aan/uit te zetten valt moet ie op uit staan.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

• Moderator
Geplaatst:

Ik heb ondertussen ook vast moeten stellen, dat ze op zwart zijn gegaan.

Jammer, gisteravond i.i.g.toch nog kunnen genieten van een goede film.

Geplaatst:

bij mij kan ik ze wel vinden maar ik kan ze niet kijken (o op snr) jammer

65HU8500 4K 3D/DM8000/PS4/SOLO 4K/Technisat Multytenne twin(4in1)en arabsat 26E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen