Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Af en toe heb ik een probleem met het wisselen van het ene account naar het andere account op mijn xp machine.

Bij het wisselen van account komt het scherm niet meer op en blijft zwart.Een harde restart is nodig om weer opnieuw te beginnen.

Ik heb al een andere videokaart driver geprobeerd(omega asus ati)voor xp profesional maar sporadisch treed het nog steeds op

Iemand die weet hoe dit op te lossen?

DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000

Geplaatst:

Probeer eerst eens een standaard Ati driver (welke kaart zit er trouwens in?)

Gaat de monitor dan in pauze stand of blijft hij wel aan, maar zonder beeld.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Kaart is een ati radeon x300/x550/x1050

Met originele geupdate driver is het idem.Monitor gaat niet in standby stand maar blijft aan echter zwart beeld.

Het is ook niet continu dat is het vreemde.

Ik heb het idee dat het niet aan de driver ligt.

Misschien mijn account verwijderen ?? en opnieuw aanmaken met behoud van documenten natuurlijk.

DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000

Geplaatst:

Je zou eventueel een extra test account aan kunnen maken en kijken of vanuit daar wisselen wel goed gaat.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen