Jan Ambers Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Ik heb nu de gratis COMODO registry cleaner geinstalleerd en ie "cleant"! Nu vraag ik me af welke gratis en goed is... Bij de installatie van Comodo Reg Clean heb ik een scan gedaan en ie gaf 580 errors aan??? Die heb ik verwijderd... Maar bij uitzetten van systeem gaf ie aan dat 35 updates van Windwos nog moesten geinstalleerd worden??? Terwijl die al geinstalleerd waren??? Ik heb na de clean, Nero 7..0xNL geinstalleerd, en na een scan geeft ie 296 erros aan??? Is die Cleaner niet wat te ijverig of hoe kan ik veranderingen laten blijven zonder errors in registry clean scan?
Ome Merde Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 ik zweer bij crapcleaner merDe deze ruimte is te huur
Gast Allure Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 CC Cleaner is vrij goed. Maar gebruik gerust meerdere cleaners na elkaar.
ronald10 Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Google s op GLARY en je vind een goede en nog gratis ook. DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Probeer DEZE eens. Regseeker is gratis voor persoonlijk gebruik en in vele talen waaronder Nederlands
Gast pietsat Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Als je dan klaar ben gebruik ook deze, http://www.malwarebytes.org gratis! en echt goed en gooit er wormen en spyware er zo af
Ome Merde Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 maar alleen als je tijd teveel hebt, die is zo tergend traag (wel goed trouwens) is trouwens geen regcleaner, maar een trojan/adware/malware/spyware cleaner (geen overbodige luxe hoor!) merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen