alejandro Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Onze exchange server is erg traag geworden de laatste tijd,als ik een rdp doe, dan gaat het voor mijn gevoel met 2400 baud dit terwijl het een gigabit netwerk is. ( het opstarten van de server duurt ong 12 minuten, is dit normaal?) Als ik naar de resources kijk zie ik niets noemenswaardig, ik heb ergens het gevoel dat de netwerkkaart brak is, weet iemand of er een progje bestaat waarmee ik kan testen/monitoren of er iets aan de hand is? Het is een hp proliant ML110 ( sbs 2003 draait hierop) Vastberaden, geen arrogantie!
Ome Merde Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 hmmm, toeval ... hmmm, wij hadden hier vandeweek exact hetzelfde probleem, ook met een HP proliant server met sbs2003 we hebben er 2gb ram bijgeplaatst, problem solved exchange 2007 trouwens, dit even terzijde ... als je echt de UTP bekabeling vermoed, testen met kabeltesters, ik vertrouw niet op software schijven zijn nog goed ? merDe deze ruimte is te huur
alejandro Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Geplaatst: 18 september 2008 Ik heb er een tijdje geleden toevallig ook 2 gig bijgeprikt(tot 4 gig nu), je werkt toch niet bij mij??? lol. Schijven zijn goed, kabels zijn ook goed, ik heb onlangs een dagje nieuwe kabels getrokken, nieuwe switches erop.( alles getest met kabeltesters) Vastberaden, geen arrogantie!
Ome Merde Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 heb je hem al eens gereboot ? het blijft Windows he heel toevallie allemaal, onze proliant is ook een ML-110 (zie bijlage) merDe deze ruimte is te huur
alejandro Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Geplaatst: 18 september 2008 Het moet niet gekker worden, ik heb ook zo'n inbus sleutel Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Problem solved: Het is de inbus sleutel die die kuren veroorzaakt
alejandro Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Geplaatst: 18 september 2008 Origineel bericht van: Pedro Newbie Problem solved: Het is de inbus sleutel die die kuren veroorzaakt hehehe, je kan wel zien dat Ome Merde een Ikea rack heeft staan... on topic, ik heb een reboot gedaan, geen verbeteringen waarneembaar, wellicht tijd voor een nieuwe bak (hij is tenslotte 4 jaar oud) Vastberaden, geen arrogantie!
Ome Merde Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 die inbussleutel zorgde hier juist voor meer speed even alle gekheid op een stokje, vind je nog wat in de logboeken ? is je server voorzien van alle updates ? hij draait hier nl. weer als een tierelier .... merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen