Ga naar inhoud


MP4 ontmaskerd door sat4all


spongebob

Aanbevolen berichten

sinds vandaag staat er bij MP4 in zijn onderschrift deze tekst

 

Ik stond hier ook bekend onder namen als Teleromeo, Koffieleut, FullHD, Sateh!! Cassis en tientallen andere namen. Ik ben nu ex-lid met een IP ban en beloof hier nooit meer terug te komen anders speurt de boardleiding van sat4all mij op en plaatst al mijn privegegevens online. Ze zijn mij namelijk nu echt spuugzat!

Ik ben dus nu voor de laatste keer gewaarschuwd want ik ben nu echt te ver gegaan en bezorg de moderators van sat4all onnodig veel werk. Mijn gedrag begint verdacht veel op stalking te lijken.

De volgende keer plaatst sat4all al mijn privegegevens dus online zodat iedereen kan zien wie ik echt ben.

 

ik vond het al opvallend dat deze MP4 vrij nieuw en al zoveel berichtjes postte. Hij kende dit forum dus goed.

 

Eigenlijk wel een beetje jammer dat ie nu weer weg is, want ik begon 'm wel te smaken whistle

 

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik stond hier ook bekend onder namen als Teleromeo, Koffieleut, FullHD, Sateh!! Cassis en tientallen andere namen.

 

Volgens mij klopt een aantal namen niet het lijkt me dat het geen Teleromeo , Koffieleut of zoiets is dat is een ander.

Sateh!! en andere namen lijkt me wel te kloppen. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alejandro
Origineel bericht van: Pacman
Ik vond MP4 meteen al een zak, dus het klopt wel.


Mag ik vragen hoe je tot die conclusie bent gekomen? ( gewoon uit nieuwsgierigheid)


Nee, dat mag je mij niet vragen, het is gewoon mijn mening.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pacman
Origineel bericht van: alejandro
Origineel bericht van: Pacman
Ik vond MP4 meteen al een zak, dus het klopt wel.


Mag ik vragen hoe je tot die conclusie bent gekomen? ( gewoon uit nieuwsgierigheid)


Nee, dat mag je mij niet vragen, het is gewoon mijn mening.


Als het jou mening is, hou hem dan ook voor jouw, in plaats van hem te delen met ons.



Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alejandro

Als het jou mening is, hou hem dan ook voor jouw, in plaats van hem te delen met ons.


Ik hoef helemaal niets voor mij te houden.
Succes met je verdere postings.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie er onder een ip-adres zit is maar deels te controleren. Ik heb 2 collega's die hier ook lid zijn. We kijken allemaal ook op het werk wel eens op dit forum. Dan heb je dus 3 personen op 1 ip-adres. Dit is al zo'n voorbeeld waarbij een ip-ban naar mijn menig waardeloos is want je benadeeld zo dus mogelijk meerdere personen met zo'n ban. Idem bij een hele straat gedeeld op 1 interenetaccount.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...