spongebob Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 sinds vandaag staat er bij MP4 in zijn onderschrift deze tekst Ik stond hier ook bekend onder namen als Teleromeo, Koffieleut, FullHD, Sateh!! Cassis en tientallen andere namen. Ik ben nu ex-lid met een IP ban en beloof hier nooit meer terug te komen anders speurt de boardleiding van sat4all mij op en plaatst al mijn privegegevens online. Ze zijn mij namelijk nu echt spuugzat! Ik ben dus nu voor de laatste keer gewaarschuwd want ik ben nu echt te ver gegaan en bezorg de moderators van sat4all onnodig veel werk. Mijn gedrag begint verdacht veel op stalking te lijken. De volgende keer plaatst sat4all al mijn privegegevens dus online zodat iedereen kan zien wie ik echt ben. ik vond het al opvallend dat deze MP4 vrij nieuw en al zoveel berichtjes postte. Hij kende dit forum dus goed. Eigenlijk wel een beetje jammer dat ie nu weer weg is, want ik begon 'm wel te smaken dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Gast wanderer Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 dit soort figuren zijn de welbekende rotte appels in de mand....
Gast aart44 Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Ik stond hier ook bekend onder namen als Teleromeo, Koffieleut, FullHD, Sateh!! Cassis en tientallen andere namen. Volgens mij klopt een aantal namen niet het lijkt me dat het geen Teleromeo , Koffieleut of zoiets is dat is een ander. Sateh!! en andere namen lijkt me wel te kloppen.
patyv Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 wat was precies het probleem? Als hij onder zoveel namen op het forum kan komen, dan lukt het vast nog wel een keer. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
Gast Pacman Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Ik vond MP4 meteen al een zak, dus het klopt wel.
tritium Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 ik ben toch erg benieuwd, wat is er nu precies gebeurd?
Elwin Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Hij postte inderdaad erg veel per dag. Als hij zo door zou gaan, zou hij zo in een paar maanden(!) Ome Merde voorbijsteken! Ik ben anders ook wel benieuwd naar het verhaal!
alejandro Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Origineel bericht van: Pacman Ik vond MP4 meteen al een zak, dus het klopt wel. Mag ik vragen hoe je tot die conclusie bent gekomen? ( gewoon uit nieuwsgierigheid) Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Pacman Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Origineel bericht van: alejandro Origineel bericht van: Pacman Ik vond MP4 meteen al een zak, dus het klopt wel. Mag ik vragen hoe je tot die conclusie bent gekomen? ( gewoon uit nieuwsgierigheid) Nee, dat mag je mij niet vragen, het is gewoon mijn mening.
alejandro Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Origineel bericht van: Pacman Origineel bericht van: alejandro Origineel bericht van: Pacman Ik vond MP4 meteen al een zak, dus het klopt wel. Mag ik vragen hoe je tot die conclusie bent gekomen? ( gewoon uit nieuwsgierigheid) Nee, dat mag je mij niet vragen, het is gewoon mijn mening. Als het jou mening is, hou hem dan ook voor jouw, in plaats van hem te delen met ons. Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Pacman Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Origineel bericht van: alejandro Als het jou mening is, hou hem dan ook voor jouw, in plaats van hem te delen met ons. Ik hoef helemaal niets voor mij te houden. Succes met je verdere postings.
Unetwork Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Ik denk dat het al duidelijk genoeg is en de redenen ook verder zullen er wel een aantal gebruikers namen gewist zijn. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast hummiesat Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Wie er onder een ip-adres zit is maar deels te controleren. Ik heb 2 collega's die hier ook lid zijn. We kijken allemaal ook op het werk wel eens op dit forum. Dan heb je dus 3 personen op 1 ip-adres. Dit is al zo'n voorbeeld waarbij een ip-ban naar mijn menig waardeloos is want je benadeeld zo dus mogelijk meerdere personen met zo'n ban. Idem bij een hele straat gedeeld op 1 interenetaccount.
Gast pietsat Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Dat is met 4000 personen allemaal het zelfde ip
satcat Geplaatst: 18 september 2008 Geplaatst: 18 september 2008 Ik denk ook niet dat MP4 en Koffieleut(Teleromeo,FullHD) één en dezelfde persoon is. Dat zijn twee te verschillende karakters.
Aanbevolen berichten