Ga naar inhoud


MP4 ontmaskerd door sat4all


spongebob

Aanbevolen berichten

Citaat:
Ik vond MP4 meteen al een zak, dus het klopt wel.

 

Ik vond het persoon erg vervelend laugh en hij gaf overal antwoorden op die nergens op sloegen.

 

Ben blij dat hij pleite is :D

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Hij is irritant, plaatst vrijwel uitsluitend volstrekt zinloze berichten, veroorzaakt onrust en ongenoegen en bezorgt de moderators extreem veel werk.

Ron


Hier ben ik het wel mee eens.

Maar koffieleut, FullHD en Teleromeo leken erg op elkaar en hadden toch altijd wel een soort anti-CDS betoog.
Mocht MP4 toch één van de personages van kofieleut zijn dan begint zijn gespleten persoonlijkheid echt ernstige vormen aan te nemen.
Zeker omdat op een ander forum MP4 nog aan het uithuilen is,terwijl koffieleut op hetzelfde forum zijn gewone postings doet in zijn ouderwetse stijl.(Natuurlijk wel weer onder een andere naam.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: aart44
Ik stond hier ook bekend onder namen als Teleromeo, Koffieleut, FullHD, Sateh!! Cassis en tientallen andere namen.

Volgens mij klopt een aantal namen niet het lijkt me dat het geen Teleromeo , Koffieleut of zoiets is dat is een ander.
Sateh!! en andere namen lijkt me wel te kloppen. smile

Aart44 denk eens goed na wie denk je dat deze text eronder gezet heeft confused Als je nl een IP ban hebt kun je de handtekening niet meer wijzigen blush En die namen zullen vast wel kloppen, ik denk dat de mods beter kunnen zien wie onder een bepaald ip zit/zat dan wij cry

een goeie proxyserver kan wonderen doen (dan bedoel ik niet een gratis proxy)tenzij ron er een goede proxytester er tussen heefd (nooit geprobeerd dus LOL) maar bij veel sites kun je reggen met een proxy dus wrm bij satt4all mss niet?

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: uniden
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: aart44
Ik stond hier ook bekend onder namen als Teleromeo, Koffieleut, FullHD, Sateh!! Cassis en tientallen andere namen.

Volgens mij klopt een aantal namen niet het lijkt me dat het geen Teleromeo , Koffieleut of zoiets is dat is een ander.
Sateh!! en andere namen lijkt me wel te kloppen. smile

Aart44 denk eens goed na wie denk je dat deze text eronder gezet heeft confused Als je nl een IP ban hebt kun je de handtekening niet meer wijzigen blush En die namen zullen vast wel kloppen, ik denk dat de mods beter kunnen zien wie onder een bepaald ip zit/zat dan wij cry

een goeie proxyserver kan wonderen doen (dan bedoel ik niet een gratis proxy)tenzij ron er een goede proxytester er tussen heefd (nooit geprobeerd dus LOL) maar bij veel sites kun je reggen met een proxy dus wrm bij satt4all mss niet?


je kunt hier zo in via een proxy
zelfs je pm uitlezen als je dat wilt
maar heb je een ban dan even iets anders te werk gaan
je kunt dan alleen open lezen en niet inloggen

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Ik stond hier ook bekend onder namen als Teleromeo, Koffieleut, FullHD, Sateh!! Cassis en tientallen andere namen. Ik ben nu ex-lid met een IP ban en beloof hier nooit meer terug te komen anders speurt de boardleiding van sat4all mij op en plaatst al mijn privegegevens online. Ze zijn mij namelijk nu echt spuugzat!
Ik ben dus nu voor de laatste keer gewaarschuwd want ik ben nu echt te ver gegaan en bezorg de moderators van sat4all onnodig veel werk. Mijn gedrag begint verdacht veel op stalking te lijken.
De volgende keer plaatst sat4all al mijn privegegevens dus online zodat iedereen kan zien wie ik echt ben.



Ik acht het onwaarschijnlijk dat Koffieleut/Teleromeo enzovoort
en Sateh!!/Sateh! enzovoort één en dezelfde persoon is.

Afgezien daarvan lijkt het mij, vooral vanwege juridische redenen,
niet verstandig (voor Sat4all) om (al iemands) privégegevens online te zetten.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pacman
Ach, het zal wel weer een ip adresje zijn van zijn provider, of een Whois van een eventuele site.
Dat zijn niet echt prive gegevens waar je wat mee kan als knokploeg. :D


Er is meer bekend hij heeft hier iets te koop gehad en zijn woonplaats opgegeven.
Als ik me goed herrinner de oude naam Sateh!! werkte dacht ik bij de Telegraaf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân
Origineel bericht van: sattaz

Ik acht het onwaarschijnlijk dat Koffieleut/Teleromeo enzovoort
en Sateh!!/Sateh! enzovoort één en dezelfde persoon is.



Teleromeo/koffieleut zag ik juist als een vrolijke noot die bezig was met een satire aan ons op te voeren.
MP4/Satehh was van een heel ander karakter, zeg maar psychotisch.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie toch ook zo direct niet het nut van zijn gegevens on-line te plaatsen.

 

Alsof we hem met z'n allen gaan opbellen om hem de huid vol te schelden....

 

Ik vrees dat zulk een figuren eigen zijn aan een board, zoals je ze ook elders tegenkomt.

 

Helaas veel werk voor moderatoren, maar moeilijk te vermijden.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...