Ga naar inhoud


MP4 ontmaskerd door sat4all


spongebob

Aanbevolen berichten


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Pacman
Origineel bericht van: alejandro

Als het jou mening is, hou hem dan ook voor jouw, in plaats van hem te delen met ons.


Ik hoef helemaal niets voor mij te houden.
Succes met je verdere postings.


Ik ben het wel met Alejandro eens. Als je je mening toch niet kan onderbouwen wat heeft het dan voor zin om die dan te posten ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je best een menig mag hebben zonder die meteen helemaal uit te moeten leggen.

En in dit geval: ik ben MP4 in een aantal topics tegengekomen en ik ergerde mij er ook aan: zinloze berichten die kant noch wal raken, en het lijkt erop dat hij antwoord zonder eerst de vraag fatsoenlijk te lezen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jacobus
Ik denk dat je best een menig mag hebben zonder die meteen helemaal uit te moeten leggen.
En in dit geval: ik ben MP4 in een aantal topics tegengekomen en ik ergerde mij er ook aan: zinloze berichten die kant noch wal raken, en het lijkt erop dat hij antwoord zonder eerst de vraag fatsoenlijk te lezen.


Misschien kon ie wel niet goed lezen. Dyslectisch??

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Ik zie toch ook zo direct niet het nut van zijn gegevens on-line te plaatsen.

Alsof we hem met z'n allen gaan opbellen om hem de huid vol te schelden....

Ik vrees dat zulk een figuren eigen zijn aan een board, zoals je ze ook elders tegenkomt.

Helaas veel werk voor moderatoren, maar moeilijk te vermijden.

Greets


Dat heeft zeker effect. Als is het maar psychologisch.

Mensen die via het internet oplichten, ontzettend aggresief posten, mensen lastigvallen etc. Durven nooit of te nimmer op deze manier IRL te leven. Zodoende werken ze/gaan ze naar school en zijn rustige aardige mensen. Maar ook vaak niet assertieve mensen. En hun frustraties kunnen ze zo kwijt.

Zij zijn dus ook doodsbang dat mensen om hun heen erachterkomen wat ze allemaal uitspoken.

Nou gaat dit natuurlijk niet voor iedereen op, maar ik weet zeker dat dit in 9 van de 10 gevallen de oplossing zal zijn. Dreigen is vaak genoeg. Een PM naar de lastpak met zijn prive info en de opmerking dat het wordt gepost als hij niet zout kan wonderen doen smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zij zijn dus ook doodsbang dat mensen om hun heen erachterkomen wat ze allemaal uitspoken.

 

Mensen om hun heen misschien wel, maar het zou mij verwonderen dat MP4 mijn directe buurman of die van één van de andere leden van sat4all zou zijn.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jacobus
Ik denk dat je best een menig mag hebben zonder die meteen helemaal uit te moeten leggen.
En in dit geval: ik ben MP4 in een aantal topics tegengekomen en ik ergerde mij er ook aan: zinloze berichten die kant noch wal raken, en het lijkt erop dat hij antwoord zonder eerst de vraag fatsoenlijk te lezen.
Dat is al meer uitleg dan alleen maar te schrijven : Ik vind het een zak.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fatfreddy
Origineel bericht van: Pacman
Origineel bericht van: alejandro

Als het jou mening is, hou hem dan ook voor jouw, in plaats van hem te delen met ons.

Ik hoef helemaal niets voor mij te houden.
Succes met je verdere postings.

Ik ben het wel met Alejandro eens. Als je je mening toch niet kan onderbouwen wat heeft het dan voor zin om die dan te posten ?


MP4 en zijn andere aliassen hielden ook helemaal niets voor zich sick

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Checkin
Origineel bericht van: Greatone
Ik vind het weer een vermakkelijk en amusante discussie :D


Daar sluit ik mij bij aan :D

Ben benieuwd hoeveel pagina's dit topic gaat bevatten laugh


Hopelijk niet lang meer...

grtz

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien te maken met een openbare PC waar meerdere gebruikers op inloggen?

Verklaart misschien het die ene IP voor meerdere gebruikers. Misschien staat er ergens 1 PC op een locatie/afdeling. (psychiatrische inrichting, gevangenis, internetcafé?)

Maar wat hij/zij gedaan mochten hebben, het blijft gissen. Jammer dat hij/zij/hullie/zullie (=Bredaas (: ) niet meer kunnen inloggen om diens kant van het verhaal te vertellen. Al is het maar om zich te kunnen verdedigen voor al die gebruikers die nu denken met een crimineel te maken te hebben of zo. Dit is toch een openbaar forum? Ga die uitdaging aan zou ik zeggen.

Een schip in de branding is een baken in zee…..maar waar moet een gewone eerlijke gebruiker nu voor waken/oppassen om niet dezelfde fouten te maken als hij als men niet weet wat hij gedaan heeft?

Gedrag wat veel weg heeft van stalken? Achter zijn toetsenbord?

In ieder geval denk ik dat het beter was geweest om zijn gedag toe te lichten en vervolgens hem de kans te geven zich openbaar te verdedigen. Hij is nu immers ook openbaar beschuldigd. We weten alleen nog niet precies waarvan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...