Ga naar inhoud


Onrechtmatig opwaarderen 2e en 3e kaart.


Dukdalf

Aanbevolen berichten

Vandaag een brief van CD ontvangen dat mijn 2e en 3e kaart automatisch zijn opgewaardeerd naar het door mij op de eerste kaart lopende Familie-pakket.

Wil ik dit niet dan dien ik een brief te schrijven om het te annuleren.

Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt bij CD.

Ik weet dat het "slechts" een bedrag van 3 Euro per maand betreft, maar deze praktijk pik ik niet.

Als ze toch een brief schrijven dan dienen ze mij netjes te vragen of ik dit wil en niet deze onwettige praktijk uit te voeren.

Weer eens een zeer klant onvriendelijke zaak van CD.

Laten ze maar eens zorgen dat ik mijn EPG weer terug krijg.

Was er maar een tweede Sat aanbieder dan wist ik het wel.

Er rest mij niets anders dan de automatiche betaling te laten storneren en dan maar handmatig het goede bedrag over te maken.

Want een brief schrijven omdat ze weer eens een streek uithalen zal ik absoluut niet doen.

Dukdalf

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat heeft ook absoluut geen zin. Gewoon de incasso storneren en het juiste bedrag overmaken. Op den duur wordt je afgesloten, krijg je aanmaningen, ten slotte boze brieven van een incasso kantoortje en daarna een brief dat ze het er bij laten zitten. Ik heb dit al zo vaak meegemaakt bij mensen om me heen, dat het me niet meer verrast.

Met brieven doet Canaldigitaal helemaal niets. Dat heeft zich de afgelopen jaren herhaaldelijk bewezen. zelfs aangetekende brieven hebben ze vaak maling aan en worden niet beantwoord.

Nadeel is wel dat als je helemaal niets doet en die 3 euro niet betaald, je dus wel zonder beeld komt te zitten.

Canaldigitaal is wel zo'n beetje het meest incapabele bedrijf dat ik ooit heb meegemaakt.

Gelukkig is er voor dat soort situaties altijd nog cardsharing:-))

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw 2e televie wordt leuker dan ooit!

 

Nou hier net ook de brief ontvangen op mijn eerste smartkaart heb ik het familiepakket die krijg ik op de tweede kaart die nu alleen het settop pakket heeft ook.

 

Nu betaal ik op de tweede kaart € 1.00 met familiepakket op de tweede kaart wordt het € 2.50.

 

Op de faktuur/incasso voor de maand oktober zal deze wijziging worden meegenomen.

 

Wil je het niet zul je een brief moeten sturen het moet niet gekker worden.

Storneren en afwachten is voor mij geen optie dat zit ik zo naar Digitenne te kijken. confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze gewoon een mailtje gestuurd met de mededeling dat ik het er niet mee eens ben. Toevallig ga ik per 1 oktober van entertainment naar basis en dat heb ik schriftelijk bevestigd gekregen. Ik heb ze op deze schriftelijke overeenkomst gewezen.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich is het bedrag best aantrekkelijk voor wat je krijgt. Maar dit kun je niet beslissen voor de klant... en stellen als je het niet wil moet je maar contact opnemen. Het zou me niks verbazen als ze je jaar contract hier meteen mee verlengen zonder dat te melden. Misschien tijd voor een nieuwe slogan: Klanten belazeren wordt leuker dan ooit!

 

En hier lees je niks van op totaltv of satmag. Die zijn alleen maar goed in andere aanbieders de grond in trappen. Wat dat betreft past dat TUIG en CDS uitstekend bij elkaar.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil zeker niet CDS verdedigen, iedereen die een beetje mijn posts volgen over CDS weet dat bepaald niet gelukkig ben met de handelwijze van CDS, maar eigenlijk vind ik wel een goede zaak dat je de abo's nu ook op de tweede kaart kan krijgen en de kosten vallen me mee.

 

Wat niet netjes is is dat je zelf een brief moet sturen, bij ECV ging dat anders, daar moest je een antwoordkaartje insturen als je er wél gebruik van ging maken.

 

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus


Wat niet netjes is is dat je zelf een brief moet sturen, bij ECV ging dat anders, daar moest je een antwoordkaartje insturen als je er wél gebruik van ging maken.


De duurdere pakketten kregen geen brief dat de voetbalkanalen uit de pakketten verdwenen. (zonder ook maar enige compensatie)
Dus dat is lochies, anders hadden ze de ene na de andere onmiddelijke opzegging gekregen.
Nu zijn de duurdere pakketten te laat met onmiddelijk stop zetten van het dure abonnement.
Had je maar eerder op moeten zeggen zegt CDS nu ....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb de brief gehad maar ik ben van het top pakket naar basis gegaan maar voor canal digitaal heb ik nog het top pakket en nu krijg ik per 19 09-2008 op twee kaarten het enterainment pakket voor maar 3 euro per maand extra ik heb de opta gebeld en dit moeten meer mensen doen hoe meer klachten er komen hoe beter want een klacht is niet genoeg dus iedereen bellen met de opta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Neptunus


Wat niet netjes is is dat je zelf een brief moet sturen, bij ECV ging dat anders, daar moest je een antwoordkaartje insturen als je er wél gebruik van ging maken.


De duurdere pakketten kregen geen brief dat de voetbalkanalen uit de pakketten verdwenen. (zonder ook maar enige compensatie)
Dus dat is lochies, anders hadden ze de ene na de andere onmiddelijke opzegging gekregen.
Nu zijn de duurdere pakketten te laat met onmiddelijk stop zetten van het dure abonnement.
Had je maar eerder op moeten zeggen zegt CDS nu ....


Het tijdstip van opzeggen maakt niets uit: je moet hoe dan ook het lopende jaar uitdienen en dat is voor iedereen verschillend.
Voor mij pakt het uitermate slecht uit, ik zit vast aan mijn pakketten tot augustus 2009 en ik zie geen mogelijkheid daar onderuit te komen, ik ga pas in augustus naar het setop abonnement. Liep mijn dure abo tot bijvoorbeeld november was er geen probleem geweest. mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Het tijdstip van opzeggen maakt niets uit: je moet hoe dan ook het lopende jaar uitdienen en dat is voor iedereen verschillend.
Voor mij pakt het uitermate slecht uit, ik zit vast aan mijn pakketten tot augustus 2009 en ik zie geen mogelijkheid daar onderuit te komen, ik ga pas in augustus naar het setop abonnement. Liep mijn dure abo tot bijvoorbeeld november was er geen probleem geweest. mad


Nou in dit geval zou het wel eens helemaal verkeerd kunnen uitpakken voor CDS.
Ze werken met jaarcontracten en als ze zoals in dit geval eenzijdig het contract gaan wijzigen kun je per direkt opzeggen.
Ook is dit een prijswijziging ook al een reden om per direkt van je abo af te kunnen.

Maar in mijn geval ik wil er helemaal niet van af. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier is die brief op de mat gevallen.

Ik heb direct die aso's gebeld (binnen 5 minuten zowaar iemand aan de lijn) maar telefonisch konden die eikels het niet regelen.

Het moest per brief.

Hij wilde mij nog wel een formulier toezenden waarop ik vroeg of er een antwoord envelop bijzat.

Die zou er bij zitten maar er moest wel een postzegel op.

Vuile ma........... daar.

 

Ik vroeg meteen daarna of de brief ook persoonlijk bezorgd mocht worden op kantoor en dat mocht ook.

Nu is dat gelukkig hier bijna om de hoek dus dan doen we dat maar.

 

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Edje-Ken,

 

als jij dan toch de brief zelf gaat brengen, mogen de Sat4allers dan jou per mail de brief sturen, zodat jij daar een hele stapel af kan leveren? Ik vertik het namelijk ook om hier een postzegel voor te gebruiken, gewoon uit principe tegen de uiterst onklantvriendelijke behandeling....

We zouden er een leuke actie van kunnen maken namens Sat4all, doen er een GOUDEN EIKEL bij of zo.

Als je eventuele kosten moet maken, wil ik je printer cardridge wel kosteloos vullen wink

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Wat een idiote streek!
Is dit wettelijk weleens toegestaan?
Mensen stilzwijgend een duurder abo geven?

Lijkt me niet. Stel je voor dat je internetprovider je opeens een 2x zo hoge rekening zou sturen voor een abo met dubbele snelheid?

Maarja, "what ya gonna do"? Misschien naar Kassa/Radar/etc sturen of iemand moet z'n rechtsbijstandverzekering inzetten..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...