Ga naar inhoud


Onrechtmatig opwaarderen 2e en 3e kaart.


Dukdalf

Aanbevolen berichten


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Gerard 76
Lijkt erop dat het alleen gebeurt bij bezitters van 3 smartcards,
met het familiepakket op de hoofdkaart .
Zelf heb ik nog niet zo'n brief gehad,
maar ik heb dan ook het basisabo,en 2 keer STB.

Wat een idiote streek!
Is dit wettelijk weleens toegestaan?
Mensen stilzwijgend een duurder abo geven?


Nee, ik heb 2 kaarten en heb het entertainmentpakket, maar ook hier ligt een brief op de mat. Zal even goed de algemene voorwaarden gaan lezen. Ik betwijfel of dit namelijk wel zo mag.

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hallo,

 

Ik heb geen brief gekregen, maar heb naar aanleiding van dit bericht hier, eens op mijn CD gekeken!

 

En wat blijkt ik heb nu een online rekening van Euro 3,- meer mad, ik had het Entertainment pakket + 2x Set-Topbox pakket.

 

Wat dus nu automatisch is veranderd in 3 x Entertainment, hier zit ik dus niet op te wachten, ik ga ook maar eens een email sturen eekmad

 

Groetjes, BBC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ik ben al 2 dagen aan het kloten om een e-mail te versturen via Mijn CD. Dat blokkeren ze bij voorbaat maar even, ik vertik het om een aangetekende brief te gaan versturen.Ik heb wel Kassa een e-mail gestuurd, als anderen dat nu ook doen dan wordt de druk op CD groter om deze actie rap terug te draaien mad



Hallo Sjaak,

Ik heb net via mijn CD een e-mail verstuurt, hiervan heb ik ook via de mail, een bevestiging gekregen.

De eerste keer lukte het via de mail ook niet, een minuut later dus wel, nu maar even afwachten wat ze doen/niet doen!

Ik heb de mail, in ieder geval even uitgeprint smirk

Groetjes, BBC
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
maar wacht es even,
we betalen waarschijnlijk via een incasso,
dan kan de betaling toch gestorneerd worden,
en maak je daarna het juiste bedrag over...
kunnen ze niet zeggen dat je niet betaalt...


Het geklooi van CDS is nou precies waarom ik bij clubs zoals CDS nooit een automatische incasso geef!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang zij geen bewijs hebben,schriftelijk of via een opgenomen telefoontje,

of wat dan ook,dat jij je abo zelf hebt opgepimpt,

hebben ze geen enkel recht om je een duurder abo te laten betalen.

 

Doen ze dat wel,dan hebben ze geen poot om op te staan.

Laat ze maar dreigen met wat dan ook,ik lust ze rauw! mad

 

Zag net op mijn canaldigitaal dat het abo nog steeds hetzelfde is.

Iig per 19-9-2008

Blijkbaar gebeurt dit dus niet met een basisabo op de hoofdkaart.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Zolang zij geen bewijs hebben,schriftelijk of via een opgenomen telefoontje,
of wat dan ook,dat jij je abo zelf hebt opgepimpt,
hebben ze geen enkel recht om je een duurder abo te laten betalen.

Doen ze dat wel,dan hebben ze geen poot om op te staan.
Laat ze maar dreigen met wat dan ook,ik lust ze rauw! mad

Zag net op mijn canaldigitaal dat het abo nog steeds hetzelfde is.
Iig per 19-9-2008
Blijkbaar gebeurt dit dus niet met een basisabo op de hoofdkaart.


Ondanks dat je volledig gelijk heb is het lastig dit soort geklooi op te lossen met CDS, mijn advies: geen automatisch incasso met CDS!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ik ben al 2 dagen aan het kloten om een e-mail te versturen via Mijn CD. Dat blokkeren ze bij voorbaat maar even, ik vertik het om een aangetekende brief te gaan versturen.Ik heb wel Kassa een e-mail gestuurd, als anderen dat nu ook doen dan wordt de druk op CD groter om deze actie rap terug te draaien mad


Het zou wel moeten kunnen per email op een ander board waar ik mijn klacht had neergezet is een reaktie van CDS,

Citaat:
In aanvulling op de 2de/3de smartcard brief, waarin gemeld wordt dat alleen schriftelijke verzoeken behandeld worden, dit is niet helemaal juist. Telefonische verzoeken tot terug zetten is ook mogelijk en er is nog de mogelijkheid om via het email reactie formulier dit kenbaar te maken. Het email reactie formulier is via Mijn CanalDigitaal in te vullen.

Met vriendelijke groet,

Henk,

Klantenservice CanalDigitaal
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Hallo Aart44, kijk vanavond om 19.20 uur maar eens naar Kassa2 op Ned2 wink


Hebben ze er inderdaad een onderwerp van gemaakt?

Kunnen ze bij CDS nou niet een keer een echte marketing man aannemen, eentje die weet wat de gevolgen zijn van zo'n actie, eentje die weet dat duidelijke pakketkeuze klantvriendelijk is, eentje die weet dat als je de beeldkwaliteit van Ned1,2,3 in orde heb gebracht je dit ook moet verkopen, enz. enz. enz.

Doet me een beetje denken aan Pieter Storms met breekijzer, de beste bedrijven bogen de klacht om in een voordeel. Gewoon niet dwars gaan liggen, fout toegeven en onmiddelijk oplossen en je hebt goede free publicity.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Hallo Aart44, kijk vanavond om 19.20 uur maar eens naar Kassa2 op Ned2 wink


Hebben ze er inderdaad een onderwerp van gemaakt?



Datzelfde dat vanavond uitgezonden wordt is op zaterdag al uitgezonden op Consumenten TV dat is Kassa de verlenging.
Dat gaat over mensen waar de vakantie niet goed is gegaan en over het energielabel en een grenadine proeverij.

Heeft allemaal niets met CDS te maken. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44


Het zou wel moeten kunnen per email op een ander board waar ik mijn klacht had neergezet is een reaktie van CDS,

Citaat:
In aanvulling op de 2de/3de smartcard brief, waarin gemeld wordt dat alleen schriftelijke verzoeken behandeld worden, dit is niet helemaal juist. Telefonische verzoeken tot terug zetten is ook mogelijk en er is nog de mogelijkheid om via het email reactie formulier dit kenbaar te maken. Het email reactie formulier is via Mijn CanalDigitaal in te vullen.

Met vriendelijke groet,

Henk,

Klantenservice CanalDigitaal


Probleem opgelost, die rectivicatie is nu bij een ieder wel bekend toch ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...