Ga naar inhoud


Onrechtmatig opwaarderen 2e en 3e kaart.


Dukdalf

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: aart44


Het zou wel moeten kunnen per email op een ander board waar ik mijn klacht had neergezet is een reaktie van CDS,

Citaat:
In aanvulling op de 2de/3de smartcard brief, waarin gemeld wordt dat alleen schriftelijke verzoeken behandeld worden, dit is niet helemaal juist. Telefonische verzoeken tot terug zetten is ook mogelijk en er is nog de mogelijkheid om via het email reactie formulier dit kenbaar te maken. Het email reactie formulier is via Mijn CanalDigitaal in te vullen.

Met vriendelijke groet,

Henk,

Klantenservice CanalDigitaal


Probleem opgelost, die rectivicatie is nu bij een ieder wel bekend toch ...


Het is voor CDS nu maar te hopen dat er niet alsnog een bak negatieve publiciteit over hen heen komt.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Volgens de Consumentenautoriteit heeft UPC overtredingen begaan bij 'de verspreiding van de mediabox en de verkoop van abonnementen voor digitale televisie'.


Dit is één van de overtredingen waar de consumenten autoriteit UPC op heeft veroordeeld.
Ben benieuwd of de consumenten autoriteit nu ook een boete oplegd aan CD.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Johan45

Ben benieuwd of de consumenten autoriteit nu ook een boete oplegt aan CD.


Op basis van welke veroordeling?


Zo'n veroordeling kan wel twee tot drie jaar opzich laten wachten.
Zo snel als jij een veroordeling wil zal echt niet gaan, daar is eerst nog hoor en wederhoor voor nodig ....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Johan45

Ben benieuwd of de consumenten autoriteit nu ook een boete oplegt aan CD.


Op basis van welke veroordeling?


Zo'n veroordeling kan wel twee tot drie jaar opzich laten wachten.
Zo snel als jij een veroordeling wil zal echt niet gaan, daar is eerst nog hoor en wederhoor voor nodig ....



Ja maar je kan toch de boete vast geven. Als ze die niet willen bij CD dan moeten ze dat maar schriftelijk kenbaar maken whistle Dat is voor CD de meest makkelijke en begrijpelijke manier sick

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07

Op basis van welke veroordeling?


De Consumentenautoriteit is een dienst van het Ministerie van Economische Zaken en is een toezichthouder op het gebied van consumentenrecht.
Volgens mij kunnen die zelf boetes opleggen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Zo snel als jij een veroordeling wil zal echt niet gaan, daar is eerst nog hoor en wederhoor voor nodig ....


Ik stelde alleen een vraag: Op basis van welke veroordeling?
Je moet wat minder snel conclusies trekken.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: aart44


Het zou wel moeten kunnen per email op een ander board waar ik mijn klacht had neergezet is een reaktie van CDS,

Citaat:
In aanvulling op de 2de/3de smartcard brief, waarin gemeld wordt dat alleen schriftelijke verzoeken behandeld worden, dit is niet helemaal juist. Telefonische verzoeken tot terug zetten is ook mogelijk en er is nog de mogelijkheid om via het email reactie formulier dit kenbaar te maken. Het email reactie formulier is via Mijn CanalDigitaal in te vullen.

Met vriendelijke groet,

Henk,

Klantenservice CanalDigitaal


Probleem opgelost, die rectivicatie is nu bij een ieder wel bekend toch ...


probleem opgelost vindt je???

nu moet iedereen er nog steeds achteraan.
misschien niet meer via brief, maar nog steeds bellen of mailen of een formulier invullen via inet.
tis nu iets makkelijker, maar nog steeds vind ik dat het belachelijk is dat de consument zelf actie moet ondernemen.

toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...