Johan45 Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 Je kan die brief naar het antwoord nummer sturen, heb je geen postzegel nodig. Heb het nummer alleen ff niet bij de hand hier, misschien iemand anders. Vult u rustig aan !!!
Penthe Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 Origineel bericht van: Johan45 Je kan die brief naar het antwoord nummer sturen, heb je geen postzegel nodig. Heb het nummer alleen ff niet bij de hand hier, misschien iemand anders. Antwoordnummer: 1100 1200 VB Hilversum
Johan45 Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 Dank je Penthe, klopt als een bus ... Vult u rustig aan !!!
Gerard 76 Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Als ze lastig willen doen zullen ze zeggen dat de correspondentie loopt via het adres op hun site,niet via het antwoordnummer. Ik zou op safe spelen,en een aangetekende brief sturen. Da's goedkoper dan eerst nog een paar maand een duurder abo.
patyv Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Origineel bericht van: Gerard 76 Lijkt erop dat het alleen gebeurt bij bezitters van 3 smartcards, met het familiepakket op de hoofdkaart . Zelf heb ik nog niet zo'n brief gehad, maar ik heb dan ook het basisabo,en 2 keer STB. Wat een idiote streek! Is dit wettelijk weleens toegestaan? Mensen stilzwijgend een duurder abo geven? Nee, ik heb 2 kaarten en heb het entertainmentpakket, maar ook hier ligt een brief op de mat. Zal even goed de algemene voorwaarden gaan lezen. Ik betwijfel of dit namelijk wel zo mag. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
BBC Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Hallo, Ik heb geen brief gekregen, maar heb naar aanleiding van dit bericht hier, eens op mijn CD gekeken! En wat blijkt ik heb nu een online rekening van Euro 3,- meer , ik had het Entertainment pakket + 2x Set-Topbox pakket. Wat dus nu automatisch is veranderd in 3 x Entertainment, hier zit ik dus niet op te wachten, ik ga ook maar eens een email sturen Groetjes, BBC
BBC Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) Ik ben al 2 dagen aan het kloten om een e-mail te versturen via Mijn CD. Dat blokkeren ze bij voorbaat maar even, ik vertik het om een aangetekende brief te gaan versturen.Ik heb wel Kassa een e-mail gestuurd, als anderen dat nu ook doen dan wordt de druk op CD groter om deze actie rap terug te draaien Hallo Sjaak, Ik heb net via mijn CD een e-mail verstuurt, hiervan heb ik ook via de mail, een bevestiging gekregen. De eerste keer lukte het via de mail ook niet, een minuut later dus wel, nu maar even afwachten wat ze doen/niet doen! Ik heb de mail, in ieder geval even uitgeprint Groetjes, BBC
Gerard 76 Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 maar wacht es even, we betalen waarschijnlijk via een incasso, dan kan de betaling toch gestorneerd worden, en maak je daarna het juiste bedrag over... kunnen ze niet zeggen dat je niet betaalt...
Neptunus Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Origineel bericht van: Gerard 76 maar wacht es even, we betalen waarschijnlijk via een incasso, dan kan de betaling toch gestorneerd worden, en maak je daarna het juiste bedrag over... kunnen ze niet zeggen dat je niet betaalt... Het geklooi van CDS is nou precies waarom ik bij clubs zoals CDS nooit een automatische incasso geef! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gerard 76 Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Zolang zij geen bewijs hebben,schriftelijk of via een opgenomen telefoontje, of wat dan ook,dat jij je abo zelf hebt opgepimpt, hebben ze geen enkel recht om je een duurder abo te laten betalen. Doen ze dat wel,dan hebben ze geen poot om op te staan. Laat ze maar dreigen met wat dan ook,ik lust ze rauw! Zag net op mijn canaldigitaal dat het abo nog steeds hetzelfde is. Iig per 19-9-2008 Blijkbaar gebeurt dit dus niet met een basisabo op de hoofdkaart.
Neptunus Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Origineel bericht van: Gerard 76 Zolang zij geen bewijs hebben,schriftelijk of via een opgenomen telefoontje, of wat dan ook,dat jij je abo zelf hebt opgepimpt, hebben ze geen enkel recht om je een duurder abo te laten betalen. Doen ze dat wel,dan hebben ze geen poot om op te staan. Laat ze maar dreigen met wat dan ook,ik lust ze rauw! Zag net op mijn canaldigitaal dat het abo nog steeds hetzelfde is. Iig per 19-9-2008 Blijkbaar gebeurt dit dus niet met een basisabo op de hoofdkaart. Ondanks dat je volledig gelijk heb is het lastig dit soort geklooi op te lossen met CDS, mijn advies: geen automatisch incasso met CDS! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast aart44 Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) Ik ben al 2 dagen aan het kloten om een e-mail te versturen via Mijn CD. Dat blokkeren ze bij voorbaat maar even, ik vertik het om een aangetekende brief te gaan versturen.Ik heb wel Kassa een e-mail gestuurd, als anderen dat nu ook doen dan wordt de druk op CD groter om deze actie rap terug te draaien Het zou wel moeten kunnen per email op een ander board waar ik mijn klacht had neergezet is een reaktie van CDS, Citaat: In aanvulling op de 2de/3de smartcard brief, waarin gemeld wordt dat alleen schriftelijke verzoeken behandeld worden, dit is niet helemaal juist. Telefonische verzoeken tot terug zetten is ook mogelijk en er is nog de mogelijkheid om via het email reactie formulier dit kenbaar te maken. Het email reactie formulier is via Mijn CanalDigitaal in te vullen. Met vriendelijke groet, Henk, Klantenservice CanalDigitaal
Neptunus Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) Hallo Aart44, kijk vanavond om 19.20 uur maar eens naar Kassa2 op Ned2 Hebben ze er inderdaad een onderwerp van gemaakt? Kunnen ze bij CDS nou niet een keer een echte marketing man aannemen, eentje die weet wat de gevolgen zijn van zo'n actie, eentje die weet dat duidelijke pakketkeuze klantvriendelijk is, eentje die weet dat als je de beeldkwaliteit van Ned1,2,3 in orde heb gebracht je dit ook moet verkopen, enz. enz. enz. Doet me een beetje denken aan Pieter Storms met breekijzer, de beste bedrijven bogen de klacht om in een voordeel. Gewoon niet dwars gaan liggen, fout toegeven en onmiddelijk oplossen en je hebt goede free publicity. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast aart44 Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: Sjaak(k) Hallo Aart44, kijk vanavond om 19.20 uur maar eens naar Kassa2 op Ned2 Hebben ze er inderdaad een onderwerp van gemaakt? Datzelfde dat vanavond uitgezonden wordt is op zaterdag al uitgezonden op Consumenten TV dat is Kassa de verlenging. Dat gaat over mensen waar de vakantie niet goed is gegaan en over het energielabel en een grenadine proeverij. Heeft allemaal niets met CDS te maken.
Johan45 Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: aart44 Het zou wel moeten kunnen per email op een ander board waar ik mijn klacht had neergezet is een reaktie van CDS, Citaat: In aanvulling op de 2de/3de smartcard brief, waarin gemeld wordt dat alleen schriftelijke verzoeken behandeld worden, dit is niet helemaal juist. Telefonische verzoeken tot terug zetten is ook mogelijk en er is nog de mogelijkheid om via het email reactie formulier dit kenbaar te maken. Het email reactie formulier is via Mijn CanalDigitaal in te vullen. Met vriendelijke groet, Henk, Klantenservice CanalDigitaal Probleem opgelost, die rectivicatie is nu bij een ieder wel bekend toch ... Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen