Neptunus Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: Johan45 Origineel bericht van: aart44 Het zou wel moeten kunnen per email op een ander board waar ik mijn klacht had neergezet is een reaktie van CDS, Citaat: In aanvulling op de 2de/3de smartcard brief, waarin gemeld wordt dat alleen schriftelijke verzoeken behandeld worden, dit is niet helemaal juist. Telefonische verzoeken tot terug zetten is ook mogelijk en er is nog de mogelijkheid om via het email reactie formulier dit kenbaar te maken. Het email reactie formulier is via Mijn CanalDigitaal in te vullen. Met vriendelijke groet, Henk, Klantenservice CanalDigitaal Probleem opgelost, die rectivicatie is nu bij een ieder wel bekend toch ... Het is voor CDS nu maar te hopen dat er niet alsnog een bak negatieve publiciteit over hen heen komt. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Johan45 Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Dat kan dan alleen van klanten zijn die dit bericht op internet niet hebben gelezen. Misschien dat een schriftelijke rectivicatie aan de betreffenden wel op zijn plaats is in dit geval. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Op www.Canaldigitaal.nl is hier niets over te lezen. Vult u rustig aan !!!
patyv Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Wat dachten jullie ervan om de 2e en 3e kaart te delen met anderen? Worden de kosten toch weer goedkoper. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
Gast M&R Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 upc doet dit ook,stuurd iedereen een digitale ontvanger die terug kunt sturen als je hem niet wil.
Johan45 Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: M&R upc doet dit ook,stuurd iedereen een digitale ontvanger die terug kunt sturen als je hem niet wil. De Consumentenautoriteit heeft UPC hiervoor een boete van ruim 300.000 euro opgelegd. Kan dan nog 'leuk' worden voor CDS. Vult u rustig aan !!!
Gerard 76 Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Die kun je weigeren aan de deur...
Johan45 Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Citaat: Volgens de Consumentenautoriteit heeft UPC overtredingen begaan bij 'de verspreiding van de mediabox en de verkoop van abonnementen voor digitale televisie'. Dit is één van de overtredingen waar de consumenten autoriteit UPC op heeft veroordeeld. Ben benieuwd of de consumenten autoriteit nu ook een boete oplegd aan CD. Vult u rustig aan !!!
Eduard07 Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: Johan45 Ben benieuwd of de consumenten autoriteit nu ook een boete oplegt aan CD. Op basis van welke veroordeling? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Johan45 Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: Johan45 Ben benieuwd of de consumenten autoriteit nu ook een boete oplegt aan CD. Op basis van welke veroordeling? Zo'n veroordeling kan wel twee tot drie jaar opzich laten wachten. Zo snel als jij een veroordeling wil zal echt niet gaan, daar is eerst nog hoor en wederhoor voor nodig .... Vult u rustig aan !!!
Mojo Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: Johan45 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: Johan45 Ben benieuwd of de consumenten autoriteit nu ook een boete oplegt aan CD. Op basis van welke veroordeling? Zo'n veroordeling kan wel twee tot drie jaar opzich laten wachten. Zo snel als jij een veroordeling wil zal echt niet gaan, daar is eerst nog hoor en wederhoor voor nodig .... Ja maar je kan toch de boete vast geven. Als ze die niet willen bij CD dan moeten ze dat maar schriftelijk kenbaar maken Dat is voor CD de meest makkelijke en begrijpelijke manier You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast aart44 Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: Eduard07 Op basis van welke veroordeling? De Consumentenautoriteit is een dienst van het Ministerie van Economische Zaken en is een toezichthouder op het gebied van consumentenrecht. Volgens mij kunnen die zelf boetes opleggen.
Eduard07 Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Origineel bericht van: Johan45 Zo snel als jij een veroordeling wil zal echt niet gaan, daar is eerst nog hoor en wederhoor voor nodig .... Ik stelde alleen een vraag: Op basis van welke veroordeling? Je moet wat minder snel conclusies trekken. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Johan45 Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Ik heb nergens geschreven dat CDS al veroordeeld is, dat maak jij er van.! Vult u rustig aan !!!
Gast Agent Mike Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Origineel bericht van: Johan45 Origineel bericht van: aart44 Het zou wel moeten kunnen per email op een ander board waar ik mijn klacht had neergezet is een reaktie van CDS, Citaat: In aanvulling op de 2de/3de smartcard brief, waarin gemeld wordt dat alleen schriftelijke verzoeken behandeld worden, dit is niet helemaal juist. Telefonische verzoeken tot terug zetten is ook mogelijk en er is nog de mogelijkheid om via het email reactie formulier dit kenbaar te maken. Het email reactie formulier is via Mijn CanalDigitaal in te vullen. Met vriendelijke groet, Henk, Klantenservice CanalDigitaal Probleem opgelost, die rectivicatie is nu bij een ieder wel bekend toch ... probleem opgelost vindt je??? nu moet iedereen er nog steeds achteraan. misschien niet meer via brief, maar nog steeds bellen of mailen of een formulier invullen via inet. tis nu iets makkelijker, maar nog steeds vind ik dat het belachelijk is dat de consument zelf actie moet ondernemen. toch?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen