Ga naar inhoud


Onrechtmatig opwaarderen 2e en 3e kaart.


Dukdalf

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: M&R
upc doet dit ook,stuurd iedereen een digitale ontvanger die terug kunt sturen als je hem niet wil.


Zolang jij die receiver niet aansluit/activeert betaal je niets extra.
Ik ken mensen die de doos ongeopend op zolder hebben gegooid en daar al 2 jaar niets over hebben gehoord. Nog makkelijker: de doos niet aannemen van de postbode.

De CDS actie kun je hier dus niet mee vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Agent Mike
Origineel bericht van: Johan45


Probleem opgelost, die rectivicatie is nu bij een ieder wel bekend toch ...


probleem opgelost vindt je???

nu moet iedereen er nog steeds achteraan.
misschien niet meer via brief, maar nog steeds bellen of mailen of een formulier invullen via inet.
tis nu iets makkelijker, maar nog steeds vind ik dat het belachelijk is dat de consument zelf actie moet ondernemen.

toch?


Wil je weten wat je rechten zijn.?
Ben je het er niet mee eens, reageer dan op onderstaande site.!

>> Hoe dien ik een klacht in? <<

Hoe dien ik een klacht in bij ConsuWijzer?

Voelt u zich niet goed behandeld door een bedrijf of denkt u dat een bedrijf zich niet aan de regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag uw klacht. Er zijn drie opties:

1./ Telefoon

Bel ConsuWijzer via 088 - 070 70 70 (5 dagen per week van 8.30-17.30u, nationaal tarief).

2./ E-mail

Dien uw klacht in via het klachtenformulier op deze website

* Klachtenformulier: Dien een klacht in bij ConsuWijzer

3./ Post

Omschrijf uw klacht in een brief naar:

ConsuWijzer
Postbus 1031
2260 BA Leidschendam

Waarom is het belangrijk dat ik mijn klacht bij ConsuWijzer meld?

Achter ConsuWijzer staan drie toezichthouders die onder het Ministerie van Economische Zaken vallen;
de Consumentenautoriteit, de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) en de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA).
En dat is in úw voordeel.
Want ConsuWijzer registreert iedere vraag en klacht.
Uw signaal komt dus rechtstreeks bij deze toezichthouders terecht.
De toezichthouders hebben wettelijke middelen om in te grijpen als bedrijven zich niet aan de regels houden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Martijntje
Heb me ook verbaasd over de handelswijze van cds, maar één (duur) telefoontje was genoeg om het terug te draaien. En het teveel betaalde bedrag wordt teruggestort.


Het bedrag was dus zelfs al afgeschreven zonder jouw toestemming.!!

Dan kan je alsnog een klacht indienen.
>> Hoe dien ik een klacht in? <<

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ze stelden zich op het standpunt dat als je Canal Digitaal benaderd per mail of brief of telefonisch er een "oplossing" komt.


Ik probeer anders al 3 dagen via "Mijn Canaldigitaal" een emailreaktie te geven.. Het inloggen gaat zonder problemen, maar als ik iets wil melden krijg ik: "U kunt helaas niet reageren per e-mail. U kunt wel telefonisch contact opnemen met de afdeling Klantenservice (0900-9327)"

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderaan de brief zat een strook met een aanbieding om je te abonneren op het Entertainment pakket.

Hierop staat voorgedrukt het gratis antwoordnummer van cd.

Ik heb deze eraf gescheurd en op een envelop geplakt.

De brief er met een duidelijk NEE antwoord in gedaan en zo dus gratis verstuurd.

Kosten voor CD.

Dukdalf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dukdalf
Onderaan de brief zat een strook met een aanbieding om je te abonneren op het Entertainment pakket.
Hierop staat voorgedrukt het gratis antwoordnummer van cd.
Ik heb deze eraf gescheurd en op een envelop geplakt.
De brief er met een duidelijk NEE antwoord in gedaan en zo dus gratis verstuurd.
Kosten voor CD.
Dukdalf


Goeie tip!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Hallo allemaal, ik heb zojuist met de redactie van Kassa gesproken. De redactie van Kassa zag niet zo gauw een aanleiding om hier een item van te maken


OK. Dit opent dus de deur voor bedrijven die je allerlei ongevraagde diensten gaan verlenen en dat in rekening brengen.
De enige manier om dat te voorkomen is dat je het bedrijf van te voren op de hoogte moet brengen dat je hier niet van gedient bent.

Dat wordt dus brieven versturen naar bijv. Albert Heijn, om te voorkomen dat de kassiëre bij het afrekenen allerlei ongevraagde producten in je boodschappenwagentje gooit, die je vervolgens moet afrekenen.
Of een brief sturen aan alle autobedrijven in Nederland, want de kans is nu aanwezig dat er morgen een nieuwe auto voor je deur wordt gezet met een rekening van 23.000 euro onder de voorruit. Niet betalen betekent deurwaarders.

We moeten dus alle bedrijven van Nederland brieven gaan versturen om te voorkomen dat je wordt bedolven onder ongevraagde producten. Waanzin dus. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat er ook maar een greintje rechtsmatigheid in CDS's handelswijze zit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740


We moeten dus alle bedrijven van Nederland brieven gaan versturen om te voorkomen dat je wordt bedolven onder ongevraagde producten. Het moet niet gekker worden.


Om dit te voorkomen is er de Consumentenautoriteit.
Een klacht indienen gaat zeer eenvoudig.
>> Hoe dien ik een klacht in? <<

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb via "mijn canaldigitaal" even een reactie gegeven:

 

“Uw 2e en 3e televisie worden leuker dan ooit!”

 

Jaaa, Kees (Färber) weet van wanten. Als je het niet wil dan moet je maar even reageren. Goed Kees ik heb er ook een voor jou. Morgen staat er een nieuwe Mercedes voor jouw deur. Kun je in 2 keer betalen. Als je em niet wil dan stuur maar een briefje (bij voorkeur voordat ik je lever) dat je de auto niet wil anders krijg je over 3 dagen de eerste factuur.

 

Maar goed CanalDigitaal lees nu even goed: Mocht je het lef hebben om teveel te incasseren dan zal ik het afgeschreven bedrag direct laten storneren en trek ik de machtiging in. Tevens zal ik mijn abonnement per direct opzeggen omdat ik met oplichters niets te maken wil hebben.

 

Met vriendelijke groet,

 

M. Jxxxx. (bijna ex klant)

 

 

Reactie CD:

 

Geachte heer M Jxxxx,

 

Naar aanleiding van ons telefoon gesprek van dinsdagochtend 23 september hebben wij het volgende voor u gewijzigd.

De Irdeto smartcard met nummer 4007xxxxxxx is omgezet naar een Set Top Box-pakket. De smartcard met nummer 100170xxxxxxxx is omgezet naar een 2e/3de smartcard met daarop het Familie-pakket. Voor smartcardnummer 4002xxxxxxx ontvangt u een Seca-kaart met daarop het Familie-pakket tegen gereduceerd tarief.

Wij vinden het vervelend dat u in eerste instantie verkeerde informatie van ons heeft ontvangen en hopen dat bovenstaande naar tevredenheid is opgelost.

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen

Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op www.xxxforum.com

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal

 

 

E.e.a. is goed opgelost (dat mag gezegd worden). Echter heb ik een tijdje terug geïnformeerd naar de mogelijkheid om de 2 irdeto kaarten over te zetten als 2e en 3e smartcard met het familie pakket en daarvoor dan 2 seca kaarten te krijgen. Destijds werd mij verteld dat dat niet mogelijk was. Dit is nu ook gecorrigeerd. Welliswaar te laat omdat ik inmiddels nog een seca kaart op mijn naam heb. Nu heb ik dus 4 kaarten op naam t.w. 2 seca kaarten en 2 irdeto kaarten. Een van de irdeto kaarten wordt nu dus kostenloos geruild voor een seca kaart.

 

Met name het laatste gedeelte kan interessant zijn voor mensen die een irdeto kaart hebben naast een seca kaart en de irdeto kaart willen inruilen.

 

 

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn weten is het bij wet verboden om ongevraagd producten en diensten te leveren en als je niet reageert dit als een rechtmatige "koopovereenkomst" te laten gelden.

 

Zo mag je bijv. een ongevraagd toegestuurd artikel houden, ook als je niet reageert!

 

`T zou een mooi zooitje worden zeg als alle aanbieders ongevraagd hun spullen bij je dumpen en jij moet maar reageren anders zit je eraan vast!

 

Ik heb de klacht ingediend bij consuwijzer, op MIJN canal digitaal zag ik dat mijn komende factuur inderdaad verhoogd is!

Via de site een mail verstuurd dat hun actie illegaal is.

 

Als er word afgeboekt dan storneer ik de transactie en maak zelf het juiste bedrag over.

Een brief schrijfen, ik pieker er niet over.

Als je dit laat escaleren weet ik zeker dat je het voor de rechter wint.

 

Verzet je Broeders!

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag eens bij mijn Rechtsbijstandsverzekering geinformeerd.

CD heeft geen poot om op te staan als je het bedrag storneert en direkt het goede bedrag overmaakt.

Er is namelijk geen wederzijdse overeenkomst gesloten.

De aktie is alleen van CD uitgegaan en daarom niet rechtsgeldig.

Zo simpel is het.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kennelijk lezen ze alle klachten toch...

ik krijg een Brief vandaag dat ik mijn kaarten kan upgraden van basis+topset+topset naar 3x familie voor slechts € 3,45 p/m extra maar ik moet de kaart insturen om dat te laten doen.

 

Helaas is die € 3,45 p/m extra alleen voor de eerste 6 maanden en ga ik daarna € 7 p/m per maand meer betalen...

 

kennelijk zit netjes adverteren niet echt in hun genen

 

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk na een week een mailtje retour gekregen van CD.

 

Met excuses, het was een fout van hen.

De fout zou onmiddelijk hersteld worden.

 

We hebben het hier wel over een vooropgezet plan, en dan afdoen alsof er een foutje is gemaakt laat wel zien dat CD geen enkel respect toont voor zijn klanten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...