Ga naar inhoud


Onrechtmatig opwaarderen 2e en 3e kaart.


Dukdalf

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Dukdalf
Eindelijk na een week een mailtje retour gekregen van CD.

Met excuses, het was een fout van hen.
De fout zou onmiddelijk hersteld worden.

We hebben het hier wel over een vooropgezet plan, en dan afdoen alsof er een foutje is gemaakt laat wel zien dat CD geen enkel respect toont voor zijn klanten.


Ik sluit niet eens uit dat het inderdaad een fout is, erg naïef en amateuristisch allemaal.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Pjotrb
Inmiddels hebben ze mijn tweede kaart weer teruggezet.
Ik had een week geleden een mailtje gestuurd dat ik de uitbreiding niet wenste.



Hallo,

Ook hier vandaag een mailtje teruggekregen, dat het teruggedraaid zal worden, nog even afwachten dan maar confused

Groetjes, BBC
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels gaat het (ik denk na alle klachten) wel netjes.

Ik kreeg vandaag de brief en daar werd mij aangeboden op mijn bijde kaarten,basis pakket en settopbox,het familie pakket te nemen voor natuurlijk een iets hogere prijs.

Als ik op het aanbod in wilde gaan kon ik de antwoord kaart terug sturen,anders bleef alles bij het oude.

 

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb per email gereageerd en het zal teruggedraait worden zie het antwoordt,

 

Citaat:
Wij hebben uw verzoek gehonoreerd en verwerkt in onze administratie.

 

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak en vertrouwen erop dat hiermee alles is afgehandeld.

 

Maar ja je moet er wel zelf achteraan, overigens is wel het dus hogere bedrag van mijn rekening afgeschreven.

Dus we houden het in de gaten of er volgende maand een correctie komt. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ondanks dat ik van CD een mailtje kreeg met de opmerking dat het een fout van hun was en ze dit z.s.m. zouden herstellen, hebben ze de eerste van deze maand toch het extra bedrag geïncasseerd.

Direkt gestorneerd en het juiste bedrag overgemaakt, zoals ik per mail had aangekondigd.

 

Maar zaterdag toch een brief ontvangen over het storneren.

En dan te bedenken dat het gaat over een fout van CD gaat die hier aan ten grondslag ligt en de belofte dit te herstellen.

 

Als je de inhoud van de brief leest dan zou je denken dat je al in geen maanden het abonnement hebt betaald en een schuld hebt van ik weet niet hoeveel geld.

Het ene dreigement na het andere volgt zich op.

Per 12 November word ik afgesloten en moet ook nog Euro 16,- aan afsluitkosten betalen als ik weer de incasso storneer.

 

Weer een mailtje gestuurd, maar las op de site dat ze vanwege

drukte de mail niet binnen 7 dagen kunnen beantwoorden.

Wat een amateurs zijn het toch daar bij CD.

Nou ze kunnen me de rug op, maar storneren zal ik.

Als ze liever een klant verliezen dan moet dat maar.

De kabel moet dan maar als alternatief dienen voor de nederlandse kanalen en de schotel voor de rest.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vraag is:

 

Stel je neemt het Top pakket:

 

Dan geldt:

http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=725

Dan betaalt u maandelijks de reguliere abonnementsprijs voor het Top-pakket op uw hoofdsmartcard

+ € 2,50 voor uw 2e smartcard met het Entertainment-pakket.

 

Echter zou ik liever zien:

 

Dit:

http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=721

Dan betaalt u maandelijks de reguliere abonnementsprijs voor het Basis-pakket op uw hoofdsmartcard

+ € 1,- voor uw 2e smartcard met het Set Top Box-pakket.

 

of:

 

http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=724

Dan betaalt u maandelijks de reguliere abonnementsprijs voor het Combi-pakket op uw hoofdsmartcard

+ € 1,- voor uw 2e smartcard met het Set Top Box-pakket.

 

Is dat mogelijk of ben je verplicht bij een Top pakket de 2de / 3de smartcard te nemen voor € 2,50 voor uw 2e smartcard met het Entertainment-pakket?

 

Dus heb je een vrije keuze of ben je verplicht als je een Top pakket hebt ook de 2de/ 3de smartcard voor een duurder pakket af te nemen?

Terwijl je deze smartcard alleen voor recreatie of je het TVtje voor je kinderen boven wilt gebruiken? Dus dan is die 2,50 toch een beetje jammer voor je geld als je de overige kanalen niet gaat gebruiken...

 

b.v.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag onderstaande mail gehad ivm spontaan opwaarderen 2e of 3e kaart.

 

FF in de gaten houden of ze die € 1,50 daadwerkelijk crediteren.

 

-------------

Geachte abonnee,

 

U hebt eind september een aanbieding ontvangen met betrekking tot uw tweede en of derde smartcard. In de brief stond vermeld dat wij uw tweede en of derde smartcard omgezet hebben naar het Familie of Entertainment-pakket voor het gereduceerde tarief van € 2,50 per maand.

 

Tevens stond er in de brief vermeld dat, indien u geen gebruik wenst te maken van deze aanbieding, dit aan ons kenbaar kon maken. Om die reden hebben wij, op uw verzoek, het abonnement(en) op de tweede en of derde smartcard teruggezet naar het Settopbox-pakket van € 1,- per maand.

 

Het verschil in maandbedrag zullen wij voor u crediteren.

 

De creditering van € 1,50 of € 3,00 is afhankelijk van het aantal smartcards dat is teruggezet naar de oude status. Dit zal verrekend worden met de factuur voor de maand december. Uw factuur kunt u inzien via Mijn CanalDigitaal.

 

Wij verontschuldigen ons voor het ontstane ongemak en hopen u naar tevredenheid te hebben geïnformeerd. Mocht u besluiten om toch gebruik te willen maken van een hoger pakket op uw tweede of derde smartcard tegen het gereduceerde tarief van € 2,50, dan kunt u dit kenbaar maken via Mijn CanalDigitaal of telefonisch via 0900-9327 (0,15 ct pm).

 

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal

 

 

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lambik61
Vandaag onderstaande mail gehad ivm spontaan opwaarderen 2e of 3e kaart.

FF in de gaten houden of ze die € 1,50 daadwerkelijk crediteren.

Nou hebben ze bij mij weer een volledig maandbedrag gecrediteerd en teruggestort. Dat was ook weer niet de bedoeling want nu heb ik dus feitelijk helemaal niets betaald......

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat dat ze het pas in december crediteren. Deze maand november hebben ze ook € 1,50 teveel afgeschreven.

 

Als ik even rekening hou met de wet van de grote getallen dan komt CD in oktober en november renteloos aan extra liquiditeit.

3 euro per extra smartcard.

 

Als het maar niet op gaat aan bonussen. confused

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...