boekkie Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 Van harte gefeliciteerd AlanS groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
1pm Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 word zelf 50 woensdag van uit et zuiden van harte 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Digipaps Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 Alan, ook namens de familie digipaps...van harte en nog vele gezonde jaren toegewenst.. :-) digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Checkin Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 Van Harte Gefeliciteerd !! Dat het feestje tot in de late uurtjes mag duren. Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
JohnO Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 we drinken er een op je Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Gast AlanS Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 Dank dank dank voor deze hartverwarmende topic. Ik heb een uiterst gezellige Thais verjaardagsfeest achter de rug. Balonnen, taart, kado's, vrienden, Mehkong whisky en live music. Wat wil een mens nog meer. Als kado heb ik een massage van 2 uur gehad waaronder body scrubbing, fysical massage, face relaxing massage. Vervolgens daarna een diner en dat samen met mijn jeugdige Thaise schone. Uiteraard lag ik tijdens de massage te snurken als een jonge hond. Wat is dat toch heerlijk dat gefrunnik aan je lijf door die zachte handen van die mooie Thaise masseurs. (dames ja) Ondertussen 44 jaar, wat gaat dat toch snel, gelukkig voel ik mij een stuk jonger en zie ik er ook jonger uit.
Johan45 Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 Gefeliciteerd Alan, maak er een fijne dag van. Vult u rustig aan !!!
klinkie Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 van harte alan, geniet er maar van dat zeg ik ..............linux
Loui (K) Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Ik heb geloof ik al eens een ban van hem gehad hihihihih maar van mij uit even goed van harte gefeliciteerd en nog vele vele jaren van gezondheid.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen