Gast Geplaatst: 7 mei 2002 Geplaatst: 7 mei 2002 hallo mijn vraag was of je met een gepatchte philps ook de silvercard kunt gebruiken ben er nu mee bezig maar krijg nog steeds geen beeld gebruik de files van satkoos 5-1 m.v.gr arnd
Gast Geplaatst: 7 mei 2002 Geplaatst: 7 mei 2002 voor de silvercard ben je de ds9 files nodig. die kun je op je kaart krijgen d.m.v. ***geen-reclame***.
Gast Geplaatst: 7 mei 2002 Geplaatst: 7 mei 2002 Deze code`s heb ik ook al gebruikt . Maar helaas geen resultaat ..... Zijn er mensen die een philips op een silvercard2 werkend hebben ??? Met welke file`s en/of hoe geprogrammerd m.v.gr arnd
Gast Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 ja ik heb al een tijdje een silverkaart werkend op mijn originele philips. Gewoon op de manier die op de site van duwgatie staat. Je moet dan dus wel de originele kaart kunnen uitlezen om daar je keys van te gebruiken. succes.
Gast Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 ik heb er ook een beschreven met een vp20 en die meifiles van koos maar hij doet niks,wat is eigenlijk het voordeel van een silverkaart doet die meer dan een funkaart,volgens dugatti is die alleen geschikt voor een nokia met irdeto,of heb ik het mis, dat progameren dat wilde ook niet zo goed want je moet steeds die schakelaar omzetten en op de site van dugatti kon er niet zo wijs uit worden
Gast Geplaatst: 13 mei 2002 Geplaatst: 13 mei 2002 jongens bedant voor de reactie`s heb toch besloten om een funcard te halen en het werkt perfect groeten arnd
Aanbevolen berichten