realjose Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 dm7020i vind geen zenders n.l. wel genoeg snr 87% agc 91% maar de ber varieert tussen de 3000 en 4000 hij lock wel en ook sync. heb met div LNB geprobeert maar dat maakt niet uit.op andere ontvanger wel beeld. de Dreambox stuur de motor ook goed aan echter geen beeld , zou de tuner het probleem zijn wel spanning op uitgang tuner.
columbo Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 als de ber,bit error te hoog is(moet 0 zijn) op de NL zenders,zal de ontvanger aleen de zenders vinden die voldoede signaal hebben.zorg er voor dat de schotel(min.60 cm) goed af gesteld is met een meter.overigens ben je erg spaarzaam wat betreft je informatie.
realjose Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Geplaatst: 20 september 2008 Hallo aan de schotel ligt het niet is 90 cm en mijn dm 7000s die geeft er gewoon beeld er mankeerd wat an de 7020,weet nog niet wat. g.r
columbo Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 kijk de instellingen na,veel meer kan ik op afstand niet voor je doen.ander moet je langs komen,als je nijmegen niet te ver vind.
columbo Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 wat je ook nog kunt doen is de instelling, fabriek's instellingen,helpt dit niet,dan moetje er mee terug naar de handelaar waar je hem hebt gekocht,en vandaar naar de importeur.
realjose Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Geplaatst: 20 september 2008 ja ik denk dat er wat kapot is heb al diverse images en settings geprobeerd.
arie kanarie Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Citaat: ja ik denk dat er wat kapot is Dat denk ik ook Alleen de vraag wat en daar is alleen maar met veel meetwerk naar te zoeken. Mijn eerste gedachte is de tuner. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen