Loui (K) Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 Leuk om ringtones van te maken. Voor de liefhebbers.
leo1949 Geplaatst: 19 september 2008 Geplaatst: 19 september 2008 Die van Jan Smit over Yolanthe Cabeljauw is wel leuk. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Elwin Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Dank voor de tip! Leuke fragmenten, ook van de zeezender-tijd van Veronica!
Fiene56 Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Zit een stukje nostalgie bij. Verder wel leuk. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Gene 1225 Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Als ik Lex Harding zijn laatste top-40 hoor afsluiten krijg ik er nog kippevel van : ik herinner me dat moment nog alsof het gisteren was . Het was het einde van veel meer dan alleen Veronica : volgens mij had de periode 1965-1975 iets unieks en zeker voor de jonge mensen van toen . De wereld zou daarna niet meer hetzelfde zijn als wat we toen gehoopt hadden dat het zou worden . Nostalgie ? ja , maar wie het aan de lijve meegemaakt heeft zal begrijpen wat ik bedoel . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gast KeesP Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Origineel bericht van: Gene 1225 Als ik Lex Harding zijn laatste top-40 hoor afsluiten krijg ik er nog kippevel van : ik herinner me dat moment nog alsof het gisteren was . Het was het einde van veel meer dan alleen Veronica : volgens mij had de periode 1965-1975 iets unieks en zeker voor de jonge mensen van toen . De wereld zou daarna niet meer hetzelfde zijn als wat we toen gehoopt hadden dat het zou worden . Nostalgie ? ja , maar wie het aan de lijve meegemaakt heeft zal begrijpen wat ik bedoel . Ik begrijp het helemaal,en moet nog ergens een band hebben waar het laatste uur op staat.
leo1949 Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Die band heb ik al niet meer, last van magneetkevers Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Loui (K) Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Geplaatst: 21 september 2008 Ik heb laatst nog een doku gezien op nostalgie TV,ging ook over Veronica van toen.Ik herrinerde me dit al was het gisteren Kreeg weer kippevel ervan.Vandaar ik dit ook leuk vond om even online te zetten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen