Gast tzrider Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Net even het stroomverbruik nagemeten van de PCH 100 met ingebouwde 2.5 HDD. Met wat torrents draaiend 9,5 Watt, zodra je daarnaast nog een HD speelfilm afspeelt vanaf de interne HDD gaat ie naar 10,6 Watt. Als webserver zeer interessant, scheelt mooi aan stroomkosten t.o.v. een computer de hele dag aan laten staan.
michel130 Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Ik heb thuis een longshine lcs-8220 waar je ftp en web op kan draaien, met de popcorn heb ik het nog niet getest als je daar een website op kan draaien. 1 nadeel met de longshine is dat die alleen html kan doorgeven en geen php nu weet ik niet als de popcorn dat wel kan. De longshine is ook een nas (maar alleen samba) je kan wel opennas firmware erin plaatsen, maar als je niet genoeg linux kennis hebt wat moeilijker alles in te stellen. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
DeDream Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 tzrider Dat valt me erg mee. Als je een h.264 hd film afspeelt loopt het stroomvervbruik dan ook op? DeDream
Gast tzrider Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Ik verwacht het niet. Als test heb ik de meest 'zware' HD film gebruikt die ik kon vinden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen