Spotvogel Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Als ik bij het bekijken van een videootje op You tube naar een volledig scherm wil gaan, crasht Explorer en moet ik 'm afsluiten. Ik krijg dan de boodschap dat er wat fout zit met flash9f.ocx. Die heb ik opnieuw gedownload, en gepoogd te registreren. Dan krijg ik de boodschap: DLLregisterserver in Flash9f.ocx is mislukt. De geretourneerde code is 0x80004005 Ik heb ook al geprobeerd de flashplayer te desinstalleren, met het speciale tooltje, en vervolgens opnieuw er op te zetten, hielp ook niet... Als ik ga zoeken op flash9f.ocx dan zie ik 'm 2x; 1 x natuurlijk in system32, en 1x in system32/Macro... Het gaat hier om een verse XP Pro en SP3; het is niet waanzinnig belangrijk, maar toch irriteert het me.... Edit: als ik er op google dan raadt men RegCure aan? Is dat wat? Beter dan Ccleaner?
Gast ozzo Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Ccleaner zou prima dit probleem op moeten kunnen lossen. Als het programma niet meer geinstalleerd staat haalt ie alle "links" uit je registry. Daarna zoui opnieuw installeren tot de mogelijkheden moeten behoren.
Spotvogel Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Geplaatst: 21 september 2008 Ja, maar ik hou het probleem dat een klein scherm op you tube wel werkt, en bij de overgang naar groot scherm crasht het. Als je er op googled zie je dat meer mensen met IE7 er last van hebben, en men weet niet waarom? Ik heb het op 1 van mijn 5 PC's......?
JohnO Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 wat een crap is cccleaner Smijt geheel het startmenu leeg!!! Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Probeer eens http://fpdownload.macromedia.com/get/fla...er_active_x.msi te downloaden/installeren. Dit is de complete flashplayer, grote kans dat het dan wel werkt.
WPW Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Origineel bericht van: JohnO wat een crap is cccleaner Smijt geheel het startmenu leeg!!! Je mot er wel goed mee omgaan, dit is gewoon een optie die dus aanstond. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Spotvogel Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Geplaatst: 24 september 2008 Origineel bericht van: Pedro Newbie Probeer eens http://fpdownload.macromedia.com/get/fla...er_active_x.msi te downloaden/installeren. Dit is de complete flashplayer, grote kans dat het dan wel werkt. Nope! Hielp helaas niet..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen