satmenneke Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Ik heb het wel eens eerder gezien maar weet even niet meer hoe ik dit heb opgelost. ik heb hier een originele zilvere 5in1 remote behorende bij de Philips 2211/7072 series. (met het "mode" kan je de verschillende toestellen kiezen) Nu als ik hem op "SAT' mode zet komt er geen IR signaal (led licht ook niet op) als ik dit doe op bij mode "TV" werkt het wel. Wie herkent dit en weet de truc om hem weer te reanimeren?? PS 1 en 3 van de afst bediening tegelijk inhouden werkt niet in SAT mode om in programmeerstand te komen!!(maar dit is normaal)
Hellum Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 je moet de batterijen er even een nacht uit halen. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
satmenneke Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2008 Was het nog even vergeten te vermelden maar de truuk van Hellum (een nachtje de batterijen eruit laten) was de oplossing voor dit probleem. Het lampje ging idd weer branden toen ik zijn posting zag. Mijn dank voor alle reacties!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen