Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien kan iemand me helpen met instellingen van een Zyxel modem van Telfort in te stellen op het netwerk van Orange of Online heet dat tegenwoordig.Zit inmiddels al bijna 2 weken zonder internet en telefoon van Orange omdat het modem dus kapot is.Maar ondanks dat ik inmiddels al 10 keer gebeld heb met dat Orange en me ook al 10 keer een nieuw modem is toegezegd deze nog steeds niet binnen (wordt daar van kastje naar de muur gestuurt ) en wil dus nu zelf maar proberen om het modem van Telfort geschikt te maken voor het Orange netwerk.Alleen heb er de juiste instellingen niet voor want is even anders dan het telfort netwerk.Iemand die de juiste instellingen voor me heeft om dit modem even geschikt te maken voor internet??.De telefoon zal er niet op werken dat weet ik inmiddels maar internet zou al fijn zijn.Dat ik een Telfort modem heb is dat ik dus over 2 weken over ga naar telfort maar heb ik nu nog niets aan want dat werkt dus nog niet inmiddels al geprobeerd wantja je weet maar nooit.Alvast bedankt voor jullie hulp.

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen