Gast Django Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Ach, in deze maatschappij zijn er ook nog mensen die te netjes zijn. Het stomme is, dat ik in het stopcontact waar zowel mijn Panasonic Plasma, Humax 2000 ook de UPC opzit zo'n witte beveiliger waar zo'n lampje in brand, tussen heb zitten. Het is dan voor mij - als leek - vreemd, dat bij het uitslaan van de aardlekschakelaar de UPC naar de knoppen is gegaan, maar de andere twee toestellen normaal functioneren. Ook alle andere toestellen in onze woning geen probleem. Wie het weet, mag het zeggen. Groetjes, Django.
Alventali Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 ik hoop dat je niet hebt gezegd dat je sluiting hebt gehad. want dan zijn ze nog in staat om om je voor dat kreng te laten betalen. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast Django Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Neen, dat heb ik niet gezegd. Ik heb gewoon gemeld, dat bij het aanzetten het apparaat dood was.
Gast Django Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Probleem opgelost. Vandaag monteur UPC langs geweest met nieuwe Thomson. Hij had geen verklaring voor de uitval. Ja, het kan verkeren.
Elwin Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 Zo, da's zeker netjes van UPC. Had wel verwacht dat ze eerst weer moeilijk gingen doen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen