Ga naar inhoud


geen beeld op muziekzenders 11739v en11973v astra 1


youriy

Aanbevolen berichten


Even een vraagje voor de zekerheid :

 

Gebruik je een Seca kaart ?

Met een Irdeto-kaartje kan je deze zenders n.l. niet ontvangen.

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, ik kom erop omdat iemand op de maxdigitalwebsite meldde dat ie geen beeld meer had op vh1 en vh1-classic en wel alleen op zijn maxcombo(dus wel beeld via andere ontvanger). toen ik dat checkte had ik ook geen beeld op alle mtv's van het basispakket.

En op mijn beide ontvangers. lijkt me niet logisch dat het een ontvanger probleem zou zijn. Lijkt me eerder zoiets als het eenHD-probleem van afgelopen week.

Heb jij wel gewoon beeld dan?

 

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog steeds beeld op deze zenders (SECA). Alleen valt het me wel op dat het veel langer duurt voor ik beeld heb (hij blijft erg lang zwart als ik erheen zap). Dat is nu een week ofzo dacht ik.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier dus precies dezelfde problemen, ontvanger is trouwens maxdigital combo 225 mis dus ook de muziek zenders.

 

Kaartje al in meerdere ontvangers geprobeerd maar geen muziek kanalen, met een ander kaartje wel muziek zenders, dus moet het aan het kaartje liggen.

Op het kaartje (seca) zit trouwens een familie & hdtv pakket.

 

"FREE WILL IS AN ILLUSION"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier werken ze alle op mijn max2100 met basis-abo.

Heb wel niet de allerlaatste firmware (werk met 1.06p)

 

grtz

sat87

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sat87
Hier werken ze alle op mijn max2100 met basis-abo.
Heb wel niet de allerlaatste firmware (werk met 1.06p)

grtz
sat87


kun je de fw-versie nog ff bevestigen want ik heb ze allemaal in omgekeerde volgorde van 2.09 (de laatste) tot 1.11 ( ik dacht de eerste )

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier hetzelfde probleem geen beeld met mijn TVV kaart van de muziekzenders op deze 2 frequenties met mijn technomate 6900HD

Met mijn kaart van mijn vader lukt het wel das het rare.

Moet dus aan de kaarten liggen in combinatie met ontvangers en(emulatie) software.

Ben bij verdeler geweest om kaart te testen en daar werkte kaart wel maar wel met een TVV vlanderen module.

 

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt moet een combinatie zijn, hier heb ik twee kaarten de ene werkt gewoon in een Maxdigitaal 225 de andere (groene) geeft niet de muziekzenders door.

 

Als ik nu een ci module in de Maxdigitaal doe een XCam of een andere dan werkt alles zoals het hoort dus het ligt niet aan de ontvanger maar ook niet aan de kaart het is de combinatie die niet werkt. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...