Gast VerZeLe Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Allen, Ik heb dus een duo lnb van tv vlaanderen maar heb enkel beeld op decoder A als decoder B ook aanligt. De 2 decoders hebben nogthans beiden LNB power opstaan. Decoder A = topfield 7700 HSCI Decoder B = Thompson uit tv vlaanderen pakket Schotel is Triax 80cm en DUO LNB is van TV Vlaanderen. Mis ik hier ergens een instelling op mijn Topfield want deze heeft enkel beeld wanneer de Thompson aanligt, omgekeerd is dit niet het geval. Dank bij voorbaat
clemens2 Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 ik heb dit probleem soms meegemaakt als 1 van beide ontvangers niet genoeg stroom kan leveren. Probeer eens met een mono lnb en dan alleen met de topfield werkt de ontvanger dan wel? Een twin lnb verbruikt vaak meer stroom vandaar dat ik het vraag. Het kan dus ook zijn dat de lnb te veel stroom vraagt dan zou een andere lnb kunnen werken. Ik neem aan dat je de ontvangers al een keer hebt omgedraait met de aansluitingen. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Gast VerZeLe Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Als ik de Topfield aansluit op de andere ingang werkt deze wel, nog niet geprobeerd om dan te kijken of de thompson beeld heeft. Het kan inderdaad hier iets met te maken hebben. Astra 3 kan ik namelijk wel zonder problemen ontvangen als de Thompson uit ligt. Ik ga eens proberen de aansluitingen om te wisselen, maar als ik me dan niet vergis had ik problemen om astra 3 te ontvangen. Het kan dus best zijn dat de Thompson of de Topfield niet genoeg stroom leveren
cookie monster Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Of een Quad Duo LNB Dat zijn de enige goede oplossingen voor uw probleem !! De manier hoe jij het doet , je kan enkel zenders via dezelfde polarisatie bekijken , dus of beide Horizontaal of verticaal !! 13V Verticaal & 18V Horizontaal Ook de ingebouwde diseqcswitch kan zo problemen leveren !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen