Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat lijkt me erg lastig. In de VS gebruiken ze 110V 60Hz i.p.v. 230V 50Hz. Alhoewel soms wordt aangegeven dat een voeding multinationaal is, wijst de practijk anders uit. In bovenstaand geval wordt het amperage verdubbeld wat snel leidt tot het klappen van de TIC of elco's. Daarbovenop komt nog de specificatie van de satelliet. Als je de transponderfrequentie kunt invullen en het is 27.500 of 22.000 Msymbols dan zou dat in elk geval nog gaan....

Echter: voor een habbekrats koop je in de VS een FTA ontvangertje. Geen gezeur, garantie en geen invoerbelasting.... Ik zou het laatste doen...

Geplaatst:

Het voltage hoeft geen probleem te zijn want we hebben een 2000W omvormer in onze camper welke we mee nemen op vakantie naar de USA. Wat is een habbekrats? €100? of meer?

Verder is het antwoord voor mij te technisch. Details van de AMC-4 satelliet zijn o.a. frequentie 12.120 GHz, polarisatie vertical, system DVB-S (wat dat ook moge betekenen)

Geplaatst:

De Philips 2211 werkt niet zonder Seca Canal Digital of TV Vlaanderen kaart.

Maar de frequentie waarop BVN zit, is geen frequentie die op Astra 1 of 3 zit. Ik vraag me af op de transponderfrequenties van AMC4 in de Philips in zitten gebakken. Met andere woorden: omdat de Philips de AMC4 satelliet niet kent, kan hij de transponder niet inscannen (12120 V) die je nodig hebt voor BVN (omdat de transponder frequentie niet bekend is voor hem). Het zou wel lukken als je een afzonderlijke transponder/frequentie zou kunnen inscannen.

Kortom: ik zou inderdaad kijken of je ter plekke een receiver kan scoren. FTA receivers kosten rond de $100, als je google mag geloven.

mvg,

Chris

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Geplaatst:

Gezien het feit dat deze persoon een DRS2211 heeft ging ik ervan uit dat er ook wel een Seca kaartje bij/inzit anders komt hij niet eens in het menu... En anders is een verlopen CDS kaartje (of een oude goldwafer ) zo gescoord....

Die frequentie kun je wel opgeven in het menu, maar ik maak me meer zorgen over de symbolrate..De DSR 2211 doet alleen 27.500 en 22.000. De AMC-4 geloof ik niet..

(Kijk net bij Lyngsat en het is dus NEE!)

AMC-4 12.120 30.000 3/4 dus geen DSR 2211 frownfrown

Een FTA doosje heb je daar dik onder de $100,- dus blijft de beste oplossing..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen