Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tsja, ik weet het het is een algemeen bekende vraag om de 2 weken (de eerste keer voor mij)

Ik heb de V9.6 met de hutsefruts8mei ut de upendownload, ik op de kiok geen beeld en ook niet op die (nieuwe) premiere F1 cockpit,F1 info, enz

Welke files moet ik hebben dan?

is dat dezelfde file voor playboyTV op kiosk?

Want daar ben ik nou ook wel eens nieuwsgierig naar.

Geplaatst:

ik heb ook een hutsefrut van april en daar doet alles het nog op

Geplaatst:

Kiosque f1 werkt niet omdat je dan ppv event files nodig bent. (Bijvoorbeeld de Al Capone beta2 files voor pic/goldcard)

Premiere F1 op Hutsefruts werkt niet omdat je de nieuwstekanalenlijst niet hebt. (Bij Premiere hebben ze de boel een beetje omgegooid.) Bij Zeguers staat inmiddels een nieuwe lijst, die moet je even proggen met declink en je kunt weer f1 kijken.

Geplaatst:

je moet die nieuwe lijst die bij v9-6 zit ook in je philips zetten en de meifunfiles op je funkaartje zetten,bij mij werkt het goed.die files kan je met v29c software eerst uitlezen en opslaan in declink en dan je nieuwe pst en cst door declink een nieuwe flash521k.bin maken en dan met v29c weer terug zetten in je ontvanger.

Geplaatst:

Is het dan niet zo dat de zenders er wel zijn, maar zoals ik gezien heb na de optie kanalen toevoegen er een paar naamloze zenders zijn waarop premiere te zien is, en ik heb nu ook 3 zenders die heten TURKMUZUM ofzoiets en daar zijn ook duitse films op, of zitten die F1 zenders op een hele nieuwe freq?

Dit geld dan toch niet voor kiosk? en waar moet ik die al capone files vandaan halen, bij de up/down kan ik ze niet vinden.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.