Ga naar inhoud


DVB bekijken met Extreme Hornet


Gast Pietjen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik bezit een Hornet waarmee volgens het logo die erop staat ook DVB-T kan ontvangen worden.Mijn vraag is wie kan me uitleggen hoe ik hem moet instellen om DVB-T te kunnen kijken ?

 

Greetz

Pietjen

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Extreme Hornets die ik ken kunnen alleen sateliet ontvangen en zijn al een jaar of vijf oud en nu zou ineens de DVB-T optie er bij gekomen zijn.

Of heb je het over iets nieuws en welk logo bedoel je dan??

Dan zou de handleiding de oplossing moeten bieden dan moet er iets in staan. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ontvanger heeft een DVB logo vooraan rechts en achteraan is er de mogelijkheid om een externe antenne aan te sluiten.

In het menu kan ik ook de kanalen aanpassen maar weet niet precies de instellingen om Vrt en Canvas (Belgie)te kunnen ontvangen.Een mijn handleiding vind ik niet meer terug.

 

Pietjen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent helemaal verkeerd maar ik weet het ook niet uit mijn hoofd en heb de ontvanger er even bijgepakt.

Achterop zit er een "Ant in" zeg maar naast de lnb ingang en eronder een "TV out" dat is geen antenne aansluiting maar even gezocht hoe het inn de handleiding staat een "Coaxiale (HF) tv-ingang, bijv. voor kabel TV".

 

Overigens hebben al de Kaon ontvangers die aansluiting. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Extreme Hornet is een DVB-S ontvanger met de software van de skycrypt modules in de kaarlezer.

De 'gewone' Extrema, ook DVB-S kon je pentacrypt in de kaartlezer proggen.

 

DVB-T is hiermee niet mogelijk

De antenne aansluiting is inderdaad een modulator die ook gebruikt werd als je nog geen scart aansluiting op je TV had.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...