Gast Paullo Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Volgens een artikel op telesatellite.com vandaag zouden de uitzendingen van TPS definitief worden stopgezet op 31/12/2008. Zie link: http://www.telesatellite.com/actu/tp.asp/tp/30969 Greets
Unetwork Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Namens de niet sprekende franse taal leden merci PS versta hier geen woord van dus mocht je de moeite doen om iets te posten..heel leuk, maar vertaal het bericht dan ook even...op z'n Frans: S.V.P. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast aart44 Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Je browser kan het toch vertalen hij zet niet de tekst hier neer maar je wordt op je wenken bediend met een Google vertaling, Vertaling: Frans » Nederlands Zoals we al diverse malen heb gezegd, de datum van de aanhouding verspreiding van de GST moet worden op 31 december. Want volgens sommige rapporten blijkt dat de migratie van abonnees van CanalSat GST verlopen zoals gepland. Er zijn momenteel circa 150.000 abonnees GST om te migreren naar Astra. Zoals CanalSat in staat is voor de behandeling van 100.000 per maand migratie, lijkt het erop dat op 31 december 2008, alle abonnees die willen TPS zijn overgedragen aan CanalSat. De verdeling van de GST op Hot Bird kan worden geschorst op dat moment
Littlesat Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Die Gromble die is vertaald van dat site is begrijpen wel goed degelijk ontstaan?!? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Paullo Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Dank voor de vertaling Aart, Zoals iedereen dus ondertussen zal gelezen hebben is het einde van TPS in zicht, nu er enkel nog ongeveer 150.000 schotels van Hotbird naar Astra moeten worden gedraaid. Greets
koostronics Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 30 procent van die mensen hebben een monoblok lnb Astra / Hotbird misschien zelfs wel meer dus zal wel meevallen denk ik. Koostronics
Neptunus Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Toch moet ik erkennen dat ik steeds minder naar Hotbird zenders zit te kijken. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Elwin Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Origineel bericht van: Neptunus Toch moet ik erkennen dat ik steeds minder naar Hotbird zenders zit te kijken. Ik ook hoor. Hotbird wordt een beetje een zooi met al die telefoonzenders. Maar volgens mij is de Hotbird-satelliet inmiddels ook goed gevuld...
digitaal kijker Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 die stopzetting is voor een deel heel leuk voor belgen,en voor telesat ook die tegen die periode zou starten,zo kunnen ze zenders toevoegen van het canalsat pakket. ben eens benieuwd wat ze zullen extra aanbieden naast de nu al gekende zenders. RTL groep en RTBF en de FR2-FR5. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast Paullo Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Waarom is de stopzetting van TPS op Hotbird dan leuk voor Belgen. Als télésat zenders doorgeeft van Canalsat zal dat toch via Astra zijn, dus wat TPS op Hotbird en de al dan niet stopzetting ervan daarmee te maken heeft, begrijp ik eigenlijk niet zo goed. Greets
Checkin Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Mag hopen dat door deze actie TF1 FTA (DVB-S) gaat worden. Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
digitaal kijker Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Origineel bericht van: Paullo Waarom is de stopzetting van TPS op Hotbird dan leuk voor Belgen. Als télésat zenders doorgeeft van Canalsat zal dat toch via Astra zijn, dus wat TPS op Hotbird en de al dan niet stopzetting ervan daarmee te maken heeft, begrijp ik eigenlijk niet zo goed. Greets omdat veel belgen nog een TPS kaartje hebben en ze strenger zijn in frankrijk en telesat toch start met een pakket voor belgie, heb het idee dat veel belgen die TPS hebben niet gaan overgaan naar canalsat als ze telesat kunnen krijgen. er zijn ook veel die spreken van belgacom en de kabel te gaan. heb ook gehoord dat canalsat een kaartje zou uitbrengen voor belgie. we zien wel wat er allemaal gebeurt hé. ben eens benieuwd wat er gebeurd met het bispakket op hotbird. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Satlux Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Origineel bericht van: Checkin Mag hopen dat door deze actie TF1 FTA (DVB-S) gaat worden. Ik weet wel zeker dat TF1 NIET fta word. Er zit veel sport op TF1. Waaronder Rugby. Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen