Gast Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 Beste mensen, Is het ook mogelijk om betacryt codes op goldcard te zetten heb namelijk allen golcard en programmer ,heb gepatchte philips 5816 met versie 9.6.
Gast Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 nope... gebruik gewoon de 5in1 files op ene funkaart en je hebt alles
Memphisflash Geplaatst: 12 mei 2002 Geplaatst: 12 mei 2002 Martin, je kan die vraag nog 100x posten maar het antwoord blijft het zelfde. Ik ben jouw vraag hier al meerdere malen tegen gekomen en via PM heb je me die vraag ook gesteld. Ik heb me de moeite genomen om daar 10 minuten voor uit te trekken om je een duidelijk antwoord te geven maar nu staat die vraag er alweer. Verder is het geen vervelende gewoonte om een bedankje te posten als iemand reageerd op je vragen, als is het antwoord niet het antwoord dat je wilt horen. Dus: Philips en Gold=GEEN premiere Koop een Funcard of een Humax. MEMPHISFLASH <small>[ 12-05-2002, 09:37: Bericht gewijzigd door: MEMPHISFLASH ]</small>
Aanbevolen berichten