Timm1983 Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Hallo allemaal Ik heb opnieuw Windows XP geïnstalleerd, voordien maakte ik gebruik van Windows Vista. Ik wil mijn Norton Antivirus 2008 opnieuw installeren, deze was nog meer dan 60 dagen geldig, maar nu krijg ik de melding om te vernieuwen. Het viel mij ook op dat als ik de productsleutel wou ingeven dit niet meer was zoals het zou moeten zijn: XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX krijg ik te zien, X is aantal tekens in plaats van XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX Ik kan bij de installatie van Norton 2008 enkel 5 keer 4 karakters invoegen ipv 5 keer 5 karakters. Is er iemand die dit probleem ook ondervonden heeft bij het opnieuw installeren van Windows XP en/of Norton 2008. Heeft er misschien iemand een versie waarin ik bij de productsleutel 5X5 karakters kan ingeven. Het bestandje heet bij mij: NIS081500NL.exe, heeft er misschien iemand een andere Nederlandse versie? Alvast bedankt want ik wil graag mijn computer beschermen tegen virussen. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
WPW Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Doe jezelf een plezier en flikker die norton zooi weg, AVG free downloaden en klaar ben je. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Ome Merde Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Alvast bedankt want ik wil graag mijn computer beschermen tegen virussen geheel offtopic, net zoals WPW, maar in hemelsnaam, weg met die Norton-meuk. zie citaat, het beste doe je dat door geen Symantec-software te gebruiken. heb je een geregistreerde versie ? als het goed is heb je dan je gegevens achter moeten laten bij Symantec, je kan je software dan zo opnieuw downloaden bij Symantec als het goed is. merDe deze ruimte is te huur
leo1949 Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Dat klopt en met de versie nr 8 is AVG echt helemaal compleet, ook de FREE versie . Ik ben er dan ook zeer tevreden over. Norton belast je systeem veel te zwaar. Het eerste wat ik deed toen deze peecee werd afgeleverd was Norton eraf en AVG erop. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Sjattuh Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 yup, norton zuigt. AVG erg tevreden over. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
lock Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Volkomen mee eens:AVG 8.0 , er is geen betere! "That's another fine mess you've got me into"
Gast Mimisiku Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Kan met aansluiten bij deze stelling. Norton graaft zich in iedere actie van de PC (dus ook waar het niet hoeft/moet!). Resultaat: een supertrage PC! Alhoewel je mij niet hoort roepen dat Norton producten 'slecht' zijn, laat de uitvoering ervan wel veel te wensen over. Norton moet zich bezighouden met de kernzaak (het zoeken naar virussen). Norton belooft al sinds sep 2006 dat de engine sneller zou worden, maar niets is anno 2008 minder waar... Het is geen antivirus pakket meer, maar Slugware.
Ome Merde Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 AVG 8.0 , er is geen betere! nou daar zijn de meningen ook over verdeeld, je moest eens weten hoeveel trojans en andere beesies ik op zwaar besmette PC's vind met AVG geïnstalleerd als virusscanner. maargoed, ieder z'n meug, ik hou het bij nod32 en/of nvc merDe deze ruimte is te huur
Sjattuh Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: Ome Merde AVG 8.0 , er is geen betere! nou daar zijn de meningen ook over verdeeld, je moest eens weten hoeveel trojans en andere beesies ik op zwaar besmette PC's vind met AVG geïnstalleerd als virusscanner. maargoed, ieder z'n meug, ik hou het bij nod32 en/of nvc merDe Free versions van malware, adware, avg en win defender in combo met mijn hardware en windows firewalls Voel me redelijk veilig en schoon Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
lock Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Origineel bericht van: Ome Merde je moest eens weten hoeveel trojans en andere beesies ik op zwaar besmette PC's vind met AVG geïnstalleerd als virusscanner.merDe Misschien hebben die nog een oudere versie van AVG erop staan, de 8.0 is echt heel goed. Overigens bestaat het perfecte Antivirus-programma niet omdat ze natuurlijk altijd achter de feiten aanlopen; de beesies worden eerst gefabriceerd en richten dan schade aan, daarna hopelijk snel ontdekt en onschadelijk gemaakt. "That's another fine mess you've got me into"
Ome Merde Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 viruscode komt vaak overeen met andere virussen en is door een x aantal scanners te herkennen alvorens de scanner is voorzien van nieuwe definities. norman heeft dat bijvoorbeeld, het heet sandbox merDe deze ruimte is te huur
maja Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Als je wilt weten welke virusscanner je moet nemen kijk dan op http://www.security.nl daar staan zowat alle virusscanners waarbij de gratis scanners ook goed scoren in de testen bijv. Avira antivir en Avast.
leo1949 Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Jaha en Norton was de BESTE van het hele spul. Maar de test lijkt in opdracht van Symantec te zijn gebeurd volgens de reacties. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Ome Merde Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 vanmiddag was het alweer raak, 5 trojans (10 besmettingen), PC was voorzien van een up2date Norton 360 product. toedeledokie merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen