Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: ranico
Origineel bericht van: Black_64
Komt er nog eens bij dat ik toen ook nog eens 45 euro moest betalen voor de kabel te laten afsluiten.

Mijn kabel is ondertussen ook afgesloten, maar heb gelukkig niets moeten betalen.

Dit vind ik raar , ik heb hier 63 € ( INDI ) moeten betalen om de kabel af te sluiten .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: smoking
Komt er nog eens bij dat ik toen ook nog eens 45 euro moest betalen voor de kabel te laten afsluiten.

Mijn kabel is ondertussen ook afgesloten, maar heb gelukkig niets moeten betalen.

Dit vind ik raar , ik heb hier 63 € ( INDI ) moeten betalen om de kabel af te sluiten .

Dat is echt schandalig van Indi/Telenet. Ik heb gelukkig anderhalf jaar gratis kunnen kijken via de kabel nadat de vorige eigenaar verhuisd is. Hij had zijn contract opgezegd maar ik bleef beeld hebben smile

Multytenne Twin

Geplaatst:

zolang ze geen filter tussensteken kan je blijven kijken,

als ze niet binnenkunnen,bv in een appartementsblok waar de kabel net aan de voordeur is en ze er niet aankunnen dan kan je kijken zolang ze langs komen,

maar als ze het niet weten dan is het hen schuld,

ook kan je hebben dat ze dan komen zonder dat je het weet en dan wordt je ook niet afgesloten.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Bij mij zijn ze langsgeweest toen ik niet thuis was met briefje in de brievenbus dat ze TV hadden afgesloten. (en dit na anderhalf jaar !)

Waarschijnlijk hebben ze dan een splitter geplaatst in m'n voortuin waar zo'n grijs kastje van Telenet staat???

Multytenne Twin

Geplaatst:

Aan de taps (verdelers langs de straat) steken ze een filter tussen waardoor je niet langer tv kan kijken. Zo'n tap hangt ofwel aan de voorgevel ofwel zit die in zo'n grijs bakje. Afsluitingen zijn geen prioriteit bij Telenet. De onderaannemers doen enkel afsluitingen doen als er tijd over is.

Geplaatst:
Origineel bericht van: smoking

We gaan wel erg ver off topic, maar ik vind dat ik dit toch moet meegeven.

Neem eens contact op met het Ministerie van Economische Zaken.
Het probleem van Indi is dat zij dergelijke aanrekening niet vooraf hadden aangekondigd aan hun klanten (en dus niet mogen factureren). Zij zeggen dat dit niet hoeft, Economische Zaken zegt van wel. Sinds kort staat het blijkbaar wel vermeld op de facturen...
Geplaatst:

Voor alle duidelijkheid, ik had geen kabel van Teleslet.

En waar ik van spreek is al enkele jaren geleden.

Maar om terug on topic te komen gewoon doen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: juleke21
de kabel is NIET van indi,daarvoor moet ge bij infrax zijn-afsluiten=63euro-aasluiten=63 euro

Kan zijn. Ik woon in TN-gebied, maar een collega op het werk uit Vilvoorde is de strijd aan het leveren met... Infrax dan maar zeker. Zien hoe het afloopt. Ze heeft echter al betaald. sick

Het probleem zou zijn dat die 63 € voor het afsluiten niet contractueel bedongen zijn, en dat elke wijziging (dus het opeens aanrekenen voor dergelijke prestatie) moet meegedeeld worden aan de medecontractanten. Indi (of Infrax) zegt dat dit niet moet, Economische Zaken zegt dat dit wel moet. Te vervolgen.
Geplaatst:
Origineel bericht van: vladimirke

Ik heb dat kaartje thuis zelf geactiveerd via internet.
Via de site van TVV doe je dat en je moet dan wel je contact zelf uitprinten en na ondertekening opsturen.
Allemaal heel gemakkelijk en zoals anderen al hebben geschreven heb je beeld binnen de 30 minuten.
Denk er wel aan dat je niet per maand betaalt maar alles in één keer.

Ik betaal nochtans gewoon per maand... Dat kan je namelijk kiezen op dat contract wink
Geplaatst:
Origineel bericht van: voodoodoll
Ik betaal nochtans gewoon per maand... Dat kan je namelijk kiezen op dat contract wink

maar als er iets veranderd aan het contract bv opwaardering of extra kaartje dan sturen ze normaal een factuur voor een jaar betaling.
ze zijn dit nu verplicht te geven aan elke klant,
uw abbo is wss gestart net na ze gestart zijn met TVV in belgie,toen hoefde dit nog niet.
en dacht dat er nu niet meer opstaat voor per maand.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: Coliseo
Origineel bericht van: juleke21
de kabel is NIET van indi,daarvoor moet ge bij infrax zijn-afsluiten=63euro-aasluiten=63 euro

Kan zijn. Ik woon in TN-gebied, maar een collega op het werk uit Vilvoorde is de strijd aan het leveren met... Infrax dan maar zeker. Zien hoe het afloopt. Ze heeft echter al betaald. sick

Het probleem zou zijn dat die 63 € voor het afsluiten niet contractueel bedongen zijn, en dat elke wijziging (dus het opeens aanrekenen voor dergelijke prestatie) moet meegedeeld worden aan de medecontractanten. Indi (of Infrax) zegt dat dit niet moet, Economische Zaken zegt dat dit wel moet. Te vervolgen.

Als ik me niet vergis stond dit vroeger in de algemene voorwaarden van interelectra hier ( op hun site vind je al niks meer terug van kabel televisie ) .En de site van infrax ligt blijkbaar plat .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Geplaatst:

telenet is die aan het aanpassen zeker lol.

ze starten binnenkort in nu indi gebied wink

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker
telenet is die aan het aanpassen zeker lol.
ze starten binnenkort in nu indi gebied wink

Dat weet ik , vandaar dat ik het boeltje al heb buiten gesmeten wink.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Waar steken ze een filter tussen??

Origineel bericht van: digitaal kijker
zolang ze geen filter tussensteken kan je blijven kijken,

als ze niet binnenkunnen,bv in een appartementsblok waar de kabel net aan de voordeur is en ze er niet aankunnen dan kan je kijken zolang ze langs komen,

maar als ze het niet weten dan is het hen schuld,

ook kan je hebben dat ze dan komen zonder dat je het weet en dan wordt je ook niet afgesloten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen