Ga naar inhoud


Pauze knop werkt niet meer


Kralingen

Aanbevolen berichten

IK heb de laatste OTA versie, maar als ik nu op pauze druk dan gaat hij opnemen en het beeld staat stil. Als ik vervolgens weer op pauze druk dan gebeurt er niets. Ik hem wel via de library bekijken , maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.

 

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat klopt, dat heet : "time shift" en in de Library wordt dit als tijdverschuiving opgeslagen.

Volgens mij moet je de aanvullende handleiding van Rob en ik hierop nog eens doorsnuffelen.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Akkoord :

de eerste zin klopt : dat duid op timeshift ,

maar in de tweede regel zegt hij " als ik terug op de toets druk gebeurt er niets " en dat klopt m.i. niet .: als je de tweede keer drukt moet het programma verder gaan vanwaar je gestopt bent . Dat is toch de bedoeling van timeshift : stoppen en verder kijken als het je past (zonder daarvoor naar het menu te gaan ) . Bij mij werkt het tenminste zo .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gene 1225
Akkoord :
de eerste zin klopt : dat duid op timeshift ,
maar in de tweede regel zegt hij " als ik terug op de toets druk gebeurt er niets " en dat klopt m.i. niet .: als je de tweede keer drukt moet het programma verder gaan vanwaar je gestopt bent . Dat is toch de bedoeling van timeshift : stoppen en verder kijken als het je past (zonder daarvoor naar het menu te gaan ) . Bij mij werkt het tenminste zo .

Klopt, zo werkt het ook. Tijdens timeshift kan je gewoon (versneld) voor- en achteruit spelen. Achteruit lukt natuurlijk niet als je net de timeshift hebt geactiveerd, want dan ben je al "achteraan".
Als het weergeven na de pauze niet lukt is er iets aan de hand (heb ik recent 1 maal gehad): als je geluk hebt brengt de befaamde reboot dan de oplossing. Als je pech hebt (en dat had ik) moet je de HDD opnieuw formatteren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar eigenlijk zouden ze versie 95 van OTA af moeten halen.

De "short circuit" - meldingen, daar krijg je pas buikpijn van.

Hopelijk hebben ze voor de kerst weer een werkende versie. wink

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JosFop4Sat
....Hopelijk hebben ze voor de kerst weer een werkende versie. wink

Kerst 2011? Dat duurt nog zo lang.......
Het is ook merkwaardig dat fabriek en importeur akelig stil zijn over dit onderwerp: ik heb tenminste geen enkele reactie gezien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Misschien hebben ze al een versie en bewaren ze deze weer voor Sinterklaas, ze maken er een soort traditie van.

Alleen net als zo veel dingen, het begeren naar iets is leuker als het hebben ervan, als je het een keer hebt valt het vaak tegen sick zoals de firmware upgrades voor de Inverto

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Het werkt bij dus niet. Ik duk op pauze. Hij neemt op de seconden beginnen te tellen. Ik druk weer op pauze/play en dan gebeurt er dus niks. Ik zal hem een keer fromatteren, maar dan moet hij helemaal leeg en dat is even een probleem.

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...