Ga naar inhoud


Arion 9300 PVR - record-functie (opnemen) werkt niet meer


Gast che001

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen?

Sinds een recente software update (via mijn lokale dealer) naar software versie ARI-1067-2088L werkt de timer functie voor geprogrammeerd opnemen niet meer!

Als ik via menu de optie Timerinstellingen kies en vervolgens op toevoegen (om een programma te programmeren) staat onmiddelijk het scherm vast (kan alleen nog de ontvanger uitzetten) en zie overigens ook niet detailmogelijkheden in beeld (waarmee je kunt aangeven dat bijv. wekelijks dit zou willen opnemen).

Wie kan mij een tip geven hoe ik dit kan oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als het gaat om de CD-uitvoering (men moet wel goed onderscheiden of men een 9300CD heeft of een 'gewone' 9300) is dit niet de laatste softwareversie; 2088 is meer dan een jaar oud. De meest recente versie is 209B, te downloaden van de website van de Nederlandse importeur/distributeur, waarvan ik de naam hier niet mag noemen. En daarvoor is er trouwens nog een 2097-versie geweest. Je lokale dealer is niet erg bij.

Misschien verhelpt het updaten naar de nieuwste softwareversie het probleem.

TV Vlaanderen Duo LNB Twin

B&R 65

VU+ Solo2

M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ooit wel eens zoiets dergelijks voorgehad, maar weet niet meer in welke software release. Op het moment dat timepadding werd toegevoegd, werd dit standaard niet ingevuld. Zolang je geen waarde invulde in deze optie lukte bij mij het opnemen niet.

Time padding staat ergens bij de harddisk of decodeer instellingen. Hopelijk is het dit.. veel succes !

VU+ Duo/Solo2- TVV/CD/TNT SAT

4 x Twin LNB (Astra 13/19/23/28)

Triax 78 Cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...