Ga naar inhoud


Dream500C En Eredivisie Live


Ossie

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een dreambox 500c die de zenders van Eredivisie Live maar niet wil vinden via de scan ook als ik ze er met dreamedit in zet gaan ze niet open dan is de ber te hoog nu kan het aan de dreambox liggen maar heb er nu een paar getest maar geen beeld het gaat om de versie sn 611220200.........Terwijl mijn andere dreambox 500 wel gewoon beeld geeft op de zenders.

Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben.

Het gaat om Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Is het inmiddels als iemand gelukt? Ik krijg de Eredivisie nl wel op mijn PC (FloppyDTV/Dvbviewer), maar de 500C wil niet eens de transponders (25/26) scannen. Hij gaat eroverheen alsof er niets is. Dus geen enkel kanaal van die 2 transponders vindt ie.

 

Ik heb gehoord dat er veel meer mensen zijn die dit probleem hebben, en Ziggo had in het begin ook iets van een storing gemeld. Ik merk wel dat er op 25/26 erg veel storing is. Op de PC heb ik de kanalen die daarop zijn vaak wel met horten en stoten. De rest is 100%. Bekabeling is nagekeken en in orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hier ( Delta TV in Zeeland )een probleem met de zenders van RTL, veel storing en dus geen beeld.

Op alle andere zenders wel beeld.

 

Ik heb toen een versterker er tussen gezet van 2 tientjes gekocht bij de bouwmarkt en hupla wel beeld en goed signaal.

 

Misschien eens proberen......

 

1x DM 8000HD Open-Pli 4.0 en 1x VU+ Ultimo 4K VTI
Wavefrontier T90 -  0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E -16E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Sony 65XD8599 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een 500C serie 6101 ....

regio Den Haag

prima ontvangst van Eredivisie Live 1,2,3 en 4 en zonder versterker.

 

Ik gebruik geen zenderlijst, maar gewoon zendersearch gedaan

(Eredivisie 1,2,3 zitten hier bij Ziggo op 170 Mhz en Eredivisie 4 op 162 Mhz) en al geeft Ziggo aan dat de programma's op nr.421 t/m 424 moeten zitten ... bij mij zitten ze op 476,477, 478 en 445

 

Snurker sleep

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde probleem. Zit in ziggo gebied (omg. amersfoort) en heb een Reelbox Avantgarde. Eredivisie 4 heb ik wel maar 1,2,3 + historychannel hdtv die op transponder 26 zitten krijg ik niet gescand.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hier met een dbox 2 wel beeld , maar haperde enorm.

Ik heb een tweedeler in de meterkast en die dus maar eens verwijderd. Waarempel.... toen deed ie het. Die twee deler dempt 3 Db, niet erg veel dus.

 

Ik denk dat eredivisie live enorm hoog in de band ligt en niet elke ontvanger dat ziet.

Ik weet trouwens niet of dat voor elke provider geld. Het beste is dus om er een kanalenlijst in te plakken waar eredivisie live al in staat en dan maar hopen dat er beeld is.

 

Groet The Pope

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...