Ga naar inhoud


Fiets weg???? - Ontknoping


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: zwahilie in het topic: fiets weg ????
Heb al 2 jaar een fiets op mn werk binnenstaan met een lekke band.
vrijdag middag stond hij dr nog. kom maandag op mn werk fiets foetsie zijtassen van de fiets lagen in de vrachtwagen. ik vragen maar niemand wist er iets vanaf. bedrijf heeft inbraakbeveileging kan er alleen met een code binnen komen en maar 6 mensen hebben een sleutel+code. 3 mensen van de leiding en 3van het personeel vaag verhaal van wie er in het weekend in het bedrijf is geweest intern maandag niet meer op terug gekomen dinsdag ook niet. werk er al 26 jaar en sinds 2 jaar nieuwe eigenaren en dat zijn er 3. dinsdagmiddag naar kantoor gegaan en daar zaten mn 3 bazen. zeg morgen staat mn fiets hier weer en zo niet doe ik aangifte hou jullie op de hoogte BIZAR


Origineel bericht van: zwahilie in het topic: fiets weg ????

2 jaar terug met de kerstborrel dacht ga op de fiets kan ik een biertje drinken. niet terug op de fiets maar lift naar huis meegereden met een collega. het gaat mij niet meer om die fiets het is nu een PRINCIPE-KWESTIE geworden. als je zelf een oude fiets met lekke band in de schuur heb staan of een schep die je al 2jaar niet hebt gebruikt en je ziet jou buurman uit jou schuur komen lopen met jou fiets of schep ren je hem dan achterna met de worden die fiets stond toch al 2 jaar stil, neem maar mee en ik heb ook nog wel bandenplak voor je. kom het zo brengen of schep ja buurman neem maar mee staat toch al 4 jaar ongebruikt in de schuur heb toch geen tuin meer succes want jij heb er meer aan dan ik. jonge jonge jonge. had ik me alleen druk kunnen maken als mijn stereo installatie was gejat in het weekend omdat dat meer waard is. zo zie ik dat niet. ik hoor wel eens alles is te koop zei ik nee niet alles ooh wat dan niet, ik zeg mn kat hij is 23 geworden en heb haar van jongs af aan voor geen 100 euro geen 1000 voor geen 100 miljoen en dat snappen ze dan niet mijn kat was dus niet te koop.Baas regelt een afspraak met het beveiligingsbedrijf(die hij niet wil betalen) dus is voor mijn rekening, geen probleem. zou vandaag een mannetje komen van het inbraakbeveiligingsbedijf nou je raad het al, niet geweest. krijg ik als antwoord, ooh dan komt ie morgen wel. kom ik thuis bel ik zelf dat bedrijf op waarom ze niet geweest zijn daar weten ze van niks dr is geen afspraak gemaakt met ze. gisteren stond er in het kastje waar je je code in moet drukken de naam van het beveiligings bedrijf en vandaag installateurmode .......WONDERLIJK


Origineel bericht van: ogopogo in het topic: fiets weg ????

Ik vind dit de leukste draad sinds weken :D
Ben erg benieuwd hoe dit afloopt.



Ik denk dat ik, eigenlijk bij toeval door het kijken naar een aflevering
van het televisieprogramma Te Land, Ter Zee en In De Lucht,
de afloop/ontknoping van het hilarische topic fiets weg ???? inmiddels weet cool

De fiets is gebruikt door de Glasstad Racers uit Leerdam.
Dat zijn 3 jongens van een metaalbewerkingsbedrijf waar waarschijnlijk ook zwahilie werkt(e).
Daar stond een fiets al 2 jaar in de stalling en die hebben ze meegenomen.
Ze dachten dat ze die fiets wel mochten meenemen maar na een week
kwam er iemand die zei dat zijn fiets weg was... :D

De Glasstad Racers hebben meegedaan aan het televisieprogramma Te Land, Ter Zee en In De Lucht smirk
En wel aan het onderdeel "Fiets hem erin" blush
Ze hebben Leo wel voor de televisiecamera bedankt voor het "lenen" van zijn fiets sick
Op de vraag of de fiets wel nat mocht worden van de eigenaar
moesten de Glasstad Racers toegeven dat dit waarschijnlijk niet zou mogen... eek
En jawel hoor, na 5 meter fietsen donderen de Glasstad Racers met fiets en al het water in :D

De laatste minuten van de fiets van Leo zijn hier te zien shocked
Je moeten kijken tussen de 38e en de 40e minuut van de uitzending.

Als alternatief kun je hier klikken en kiezen voor de uitzending van 21 juli 2008 smile


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Toeval bestaat (niet).

 

Good thinking Holmes!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tfh
Ik heb hier over de grond gerold van het lachen smile
Ik ben erg benieuwd of we nog ooit een reactie van zwahilie mogen waarnemen wink


nee man,

die is te druk om een rechtzaak er van te maken tegen zijn bedrijf..

LOL
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je blijft lachen want die vent spoort voor geen meter.

Als die ooit nog eens normaal word dan word ie gek van blijdschap.

Als je dat verhaal van hem over die stoephoeren leest kom je ook echt niet meer bij.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zwahilie
Door goede contacten met een bekende Nederlandse cabertier, mag niet zeggen wie,een afgekeurd stukje.....

Ergens buiten de stad staat op een grasveldje een tentje met daarop een bord de grote Ukidoukie, tovenaar en goochelaar entreee 3,33 euro p.p. Komen 3 apen aangereden stoppen bij de tent en stallen hun fietsjes. Ze gaan naar de grote Ukidoukie, lopen naar binnen zien daar een man staan met hoge hoed en lange jurk, en een tafel met daarop een goocheldoos. Leggen 10 euro in het schaaltje....laat het wisselgeld maar. De voorstelling begint, de grote Ukidoukie vertelt ze een verhaal van er zit iets in deze goocheldoos, maar jullie mogen er niet in kijken. De aapjes kijken elkander verwonderd aan, snappen hier niets van. De grote Ukidoukie mompeld iets van dat hij even naar de stad moet, en met een half uur terug is. Ze staren elkander even aan en tuuren daarna naar de goocheldoos. Ze kunnen de verleiding niet weerstaan, ze openen de deksel van de goocheldoos en wow..... daar zien zij 3 bananen liggen. Ze pakkken alledrie een banaan en met honger een banaan terug leggen dat konden ze niet. Dus na het omhulsel weggewerkt te hebben waren de bananen ook zo weg. Ze kijken elkander aan en krijgen wroeging.....want ze mochten er niet in kijken, en al helemaal niet de bananen opeten. 1 aap zegt ik rij even naar de stad en koop 3 nieuwe, en leggen deze terug. Dat vonden de andere 2 een goede idee. Zo gezegd zo gedaan. Situatie weer als voorheen. Komt de grote Ukidoukie terug loopt naar de goocheldoos kijkt ernaar en zegt jullie hebben erin gekeken. Nee nee, nee, was hun antwoord. De grote Ukidoukie herhaalt nog een keer wat hij zei en weer nee, nee, nee. We hebben er niet in gekeken. Waarop de grote Ukidoukie zijn tent afbreekt en alles in een busje laadt, met de woorden sta hier al meer dan 25 jaar wordt tijd om een ander stadje aan te doen. Met de apen in verwarring achterlatend verdwijnt het busje aan de horizon. Als de apen dit verwerkt hebben besluiten ze op huis aan te gaan. ze lopen naar hun fietsjes maar schrikken, er staan er nog maar 2. Zegt er 1, ach die van jouw was toch een barrel met 1 slecht bandje, spring maar bij mij achterop. En zo was de rust wedergekeerd op het grasveldje. En zo kon het dat het stukje grond waarop de tent stond werdt teruggegeven aan de oorspronkelijke eigenaar......die puur is.....de natuur.

De natuur kan zonder de mensheid
Maar de mensheid kan niet zonder de natuur


nou,
als dit niet lachen is..
(uit: moppen deel 3)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tfh
Ik heb hier over de grond gerold van het lachen smile
Ik ben erg benieuwd of we nog ooit een reactie van zwahilie mogen waarnemen wink


Zijn laatste bericht staat op 04/20/08 17:44
Die is toen meteen gepikeert vertrokken hier.
Wel jammer,hij was best wel een geinporum :D :D

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...