The Iron Maiden Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Hallo, Ik ben van plan om mijn huidige lnb te gaan vervangen door een duo lnb. Op dit moment zijn de F-stekkers waterdicht gemaakt met vulcaniserende tape. Nu heb ik geen vulcaniserende tape meer om de nieuwe verbindingen af te plakken, dus wil ik krimpkous gaan gebruiken. Wie kan mij vertellen of dit op lange termijn wind, water, weer en uv bestendig is? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
rommelaar Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Bij de satelliet handel zijn afdichtings sokjes met gel aan de binnenkant te koop.Waarschijnlijk is dit voor jou de oplossing. succes. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Moderator ceesv Geplaatst: 23 september 2008 Moderator Geplaatst: 23 september 2008 Er gaat niets boven vulcaniserende tape. Waarom koop je geen nieuw rolletje? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
The Iron Maiden Geplaatst: 23 september 2008 Auteur Geplaatst: 23 september 2008 Omdat ik daar eigenlijk te laat achter kwam en er zit geen zaak bij mij in de buurt die dat spul verkoopt. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
boekkie Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Gebruik gewoon zuur vrije vaseline,een beetje in de f connector,aandraaien,en nog wat smeren rondom,f connector! Gebruik dit al jaren,en waterdicht! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Gast wanderer Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Kranenvet is ook zo'n wondermiddel, bij oa de gamma te koop, niet goedkoop maar wel effectief...
Gast bellejt Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 ik gebruik al jaren krimpkous.
Neptunus Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Als je de coax netjes verwerkt hoeft er helemaal niets te worden gedaan aan de f-connector. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Moderator ceesv Geplaatst: 23 september 2008 Moderator Geplaatst: 23 september 2008 Origineel bericht van: Neptunus Als je de coax netjes verwerkt hoeft er helemaal niets te worden gedaan aan de f-connector. Je moet er dan alleen wel rekening mee houden, dat door de capillaire werking er na een tijdje water zit in je kabel en aansluiting. Voor een goede bescherming moet er in ieder geval een rubber mof omheen en voor de beste bescherming vulcaniserend tape! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Henksat Geplaatst: 24 september 2008 Geplaatst: 24 september 2008 Ik gebruik tegenwoordig deze connectors, waterdicht en stevig. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
ligth011 Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 en waar zijn deze te halen, of fabrikant
D_liver Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 Origineel bericht van: Neptunus Als je de coax netjes verwerkt hoeft er helemaal niets te worden gedaan aan de f-connector. Precies doe ik al een jaar of 6 zo nooit problemen gewoon je coax netjes verwerken en de F connectors er goed op draaien. 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Gast bellejt Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Als je krimpkous gebruikt zoals de mijne dan heb je geen problemen.Is wel speciale die niet zo makkelijk verkrijgbaar is in de handel.Ze blijft nl soepel.Zie eens op mijn website voor een vb.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen