Ga naar inhoud


Advies gevraagd over verwarmen bijkeuken.


Gast Django

Aanbevolen berichten

@ Ome Merde

@ Matchless

 

Morgen kom ik op jullie suggesties terug.

Ik kan stapels foto's maken moet alleen dan nog even ontdekken hoe ik die hier er op krijg.

 

@ Con.

 

Uitlichten tegel zou een optie kunnen zijn daar ik gelukkig nog een paar nieuwe tegels heb.

 

Ik ga morgen contact opnemen met degene die voor 5/6 jaar terug de vloerverwarming heeft gefreesd.

 

Misschien heeft deze nog een tekening.

 

P.S. Hebben de heren nog een goed idee inzake de ventilator?

 

Groetjes,

 

Django.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Daar zat ik ook aan te denken Con heb hier een paar jaar geleden hetzelfde gedaan. Een cementdekvloer is toch al niet zo hard dus die hak je d'r zo uit.

 

Voor de ventilatie zou je ook kunnen denken om "een Gek" op het dak te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ome Merde.

 

Ik heb even hulp nodig voor het plaatsen van de foto's bij dit onderwerp.

 

De foto's staan nu op mijn bureaublad, maar als ik de tekst lees

"Hoe kan ik een plaatje toevoegen aan een bericht", laat mijn kennis inzake zo'n handeling mij in de steek. frown

 

Dit laatste komt ook overeen met mijn slogan in mijn berichten. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Django, wat ik altijd doe is eerst even een kopietje maken van mijn foto's en die te verkleinen. want als je een foto upload is zo'n 100 kb een goed formaat. Anders krijg je van die foto's die niet op het beeldscherm passen.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kleinste maat die ik op mijn Mac heb is 3x4, maar deze wordt merk ik niet geaccepteerd.

Wat nu.

 

Ik wilde 5 vijf foto's plaatsen, maar kreeg de mededeling dat ze te groot zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Django, kan je de foto's dan niet verkleinen ??? Als je dat niet lukt kan je ze ook even naar mij toesturen, dan zet ik ze wel even verkleind op het forum. Email adres heb ik per pm aan je verstuurd.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dank is groot naar D.Quijote.

 

Nog even een toelichting op de foto's.

 

Waar de poes loopt hing de radiator, die nu naar de garage verplaatst dient te worden.

 

Schuin naast de poes lopen de leidingen - aan/afvoer - waarop de leidingen aangesloten dienen te worden die naar de kruipruimte onder de woning moeten.

Zie ook foto met de twee leidingen.

 

Vandaar het hoekje om - door de fundatie - naar de bijkeuken, foto waar afvalemmer staat.

 

Op plaats afvalemmer - zie foto met kale muur - dient een enkelplaat radiator te komen.

Daar vandaan via de kruipruimte en in die kruipruimte - zie foto met de twee matten - naar de leidingen in de garage, welke al doorgetrokken zijn naar die kruipruimte.

 

In de garage staat de radiator van de keuken die daar dus - zie de twee leidingen - geplaatst dient te worden.

 

Een van de installatie bedrijven stelde voor - zoals reeds door mij is omschreven -

de aansluitingen uit de keuken langs de plek waar het poezen eten staat te laten lopen en dan voor de ingang naar de bijkeuken schuin de vloer naar de kruipruimte naar de bijkeuken.

 

Hij opperde dan een kast te laten maken in de uitvoering van de keuken en daar te plaatsen.

De goede man heeft geen idee wat zoiets kost.

Wij hebben een Italiaanse keuken met uitvoering in hoogglans dubbelzijdig.

Tel uit je winst.

 

Ik zou zeggen, schiet er eens op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dacht ik ook, maar ze durven het beiden niet aan, dus de twee installatie bedrijven die bij ons geweest zijn.

 

Heb vandaag het bedrijf gebeld die de leidingen van de vloerverwarming in 2002 heeft aangebracht en gevraagd om een tekening.

Tot op dit moment nog niets gehoord.

 

In onze laatste woning lagen de leidingen gemiddeld tussen 20 en 25 cm uit de muur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...