Elwin Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Heel jammer dat het Etalagekanaal verdwijnt. Vond het wel leuk om elke maand een andere zender te kunnen zien! Nu hebben we Schlager TV, waar gelukkig een publiek voor is, maar ik ben er niet zo'n fan van...
Littlesat Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Wie zegt hier dat het etalage kanaal stopt. Voor hetzelfde geld wordt het een andere oplossing. Bijvoorbeeld BiB gaat ook (FTA) via de tripplesat ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Hans v O 286 Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Nou hier ik echt op te wachten Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo VU+ Zero Samsung led 40" Bigsat Viosat , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen
lucdec2 Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Komt SchlagerTV nu bij TVV wel of niet , ze reppen er met geen woord over in hun nieuwsbrief?
Amager95 Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Origineel bericht van: Littlesat Wie zegt hier dat het etalage kanaal stopt. Voor hetzelfde geld wordt het een andere oplossing. Bijvoorbeeld BiB gaat ook (FTA) via de tripplesat ;-) en BIB is al FTA te zien op 28,2/5 waarom nog eens bij CDS? geen idee
lucdec2 Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Zou het kunnen dat schlagertv volgende maand komt, op astra3, waar nu mgm dubbel loopt? Zou em 24/24 komen of gedeeld worden..en met wie?
digitaal kijker Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 er is momenteel op de 19.2 nog een plaatsje vrij die nu test noemt en waar Film1.3 zat, miss dat het daar komt hé. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Elwin Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 De zender 'Test' was vanmorgen FTA. Op die plek zat voorheen BiB. Die zit nu op het kanaal van Vitaliteit. Schlager TV zal waarschijnlijk op de oude BiB-plek starten, dus heb ik die er al gelijk bij gezet. Vanmorgen waren ook BiB/Vitaliteit & Film 1.3 even FTA (rond 09:00).
di-on-air Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Origineel bericht van: lucdec2 Komt SchlagerTV nu bij TVV wel of niet , ze reppen er met geen woord over in hun nieuwsbrief? Op de site van Schlager Tv staat vanaf 1 juli bij Canal Digitaal. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Brambo's Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 ... en hopelijk niet voor TVV. Die rommel hoef ik echt niet. Sorry maar dit is enkel m'n persoonlijke mening. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Black Spider Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Origineel bericht van: Brambo's ... en hopelijk niet voor TVV. Die rommel hoef ik echt niet. Sorry maar dit is enkel m'n persoonlijke mening. Sorry, ben blij dat ik dit weet, voegt echt iets toe, dank u
Dreeke Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Origineel bericht van: Brambo's ... en hopelijk niet voor TVV. Die rommel hoef ik echt niet. Sorry maar dit is enkel m'n persoonlijke mening. Ik vind het eigenlijk een beetje dom als mensen hier schrijven dat ze iets niet in een pakket willen hebben. Is het niet zo dat als een provider (TVV in dit geval) het aanbod zo breed mogelijk houdt, zal het ook meer abonnees trekken. Meer abonnees betekent veelal een gevarieerd pakket met zenders. Daarmee heb je allicht meer kans dat jouw favoriete zenders ook worden doorgegeven bij voldoende belangstelling. Het lijkt me voor dit onderwerp alleen maar een win-win situatie. Ik begrijp dat het best wel eens fijn kan zijn om je voorkeur te delen, kijkende naar het aanbod van de satelliet leverancier, maar of de nieuwspagina van SAT4ALL hiervoor het podium is? Groet, André
danny38 Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 als tv vlaanderen meer klanten wil . zal het toch met meer zenders van eigen bodem moeten komen over tal ben ik wel tevrede maar mis nog zender zoals .8.tmf.
Gast thomas999 Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Origineel bericht van: Brambo's ... en hopelijk niet voor TVV. Die rommel hoef ik echt niet. Sorry maar dit is enkel m'n persoonlijke mening. Troost je: deze zender komt (weer eens) in een kanaaldeling met wat anders (Schlager-TV gaat uitzenden van 7:00-19:00 uur). Onder het motto: hoe krijg ik zoveel mogelijk (gedeelde) zenders op zo weinig mogeljk transponders.
Pjotrb Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Met welke zender wordt het kanaal gedeeld dan? Dat is me niet duidelijk. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen