leok Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 hallo mensen wie kan mij vertellen of ik astra 3 ook kan ontvangen in spanje
Moderator ceesv Geplaatst: 23 september 2008 Moderator Geplaatst: 23 september 2008 Welkom, Kijk eens hier en hier voor de dekking. Afhankelijk van waar je in spanje zit en welke transponder je wilt ontvangen kan je zelf vaststellen of het gaat. Met Astra 3 ga ik ervan uit, dat je de Astra sats bedoelt, die op 23 graden oost hangen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
leok Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Geplaatst: 24 september 2008 oke het is mij voledig duidelijk nee het is niet mogelijk
Coliseo Geplaatst: 24 september 2008 Geplaatst: 24 september 2008 Als het je om de Nederlandse regionalen te doen is, is er nog hoop. Deze zitten nl. op Astra 1E, wiens footprint wel over Spanje komt. Lees dit maar eens op Wikipedia ! http://nl.wikipedia.org/wiki/Astra_23%2C5%C2%B0O
gamgra Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 Inderdaad zitten de lokale op 23.5 Astra 1E, echter aangezien de lokale op 11914 Horizontaal zitten rijkt de voetprint niet verder dan Zuid Frankrijk. http://www.lyngsat.com/astra1e.html Dus voorlopig geen lokale omroepen in Spanje.
Coliseo Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 Weer iets geleerd. Een schotel in Perpignan zetten en dan een 5 à 600 km coax (*) zal niet helpen zeker ? (*) : mits een reeks inline versterkers misschien... hihi
odysseus Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 Of gewoon een grotere schotel neerzetten. Heb welliswaar geen lokale zenders hier, maar ik zit behoorlijk buiten de footprint van Astra 1 en deze ontvang ik hier vlekkeloos. Grote schotels vangen veel wind..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen