cookie monster Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch EEN GOEDE BUUR IS BETER DAN EEN VERRE VRIEND geef hem van mij maar een compliment misschien wil hij zelfs meedoen aan twin_lnb's, je weet maar nooit? cheers Beter is dan ALLEMAAL Quad LNB's , stel dat je beide een twintuner gaat gebruiken C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Wielleke. Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Origineel bericht van: cookie monster Als het voor de 4 genoemde is , maakt het eigenlijk niks uit , ik zou voor Alps gaan , zeker vanwege Astra 1 & Astra 3 , je hebt maar heel weinig plaats , en met de Alps gaat dit goed !! -------------------------------------------------------- wel 'n warboel je bekabeling, sorrie voor de opmerking. hobby Gr. Wiel. Door kennis delen, wordt men wijzer. Dreamb720-Gibertini-125-MTI AP82-XT2N twin FTE DiMo 120+ Diseqc mot. Philips HD ontvanger twin Duo lnb Triax 80 cm Kathrein . Signaalmeter en Inp.reflectometer
cookie monster Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Origineel bericht van: Wielleke -------------------------------------------------------- wel 'n warboel je bekabeling, sorrie voor de opmerking. hobby Gr. Wiel. Is niet mijne schotel , maar van een maat van me C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen